Τότε, από τις ρυθμίσεις της προβολής, πήγαινε στην προβολή και μετά στο χρονικό
όριο κλειδώματος της οθώνης και θα το πάς στο πιο μέγειστο που υπάρχει.

-----Original Message-----
From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Αλέξανδρος
Δημητρόπουλος
Sent: Wednesday, April 22, 2015 3:51 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] ερωτηση προς τους ειδειμωνες τσακιριδη και λησταρχο

όχι δημητρη δεν το εχω σε καμια θηκη, με το που παταω το πληκτρο για κληση
εμφανιζεται το λουκετο απο κατω γράφη πατηστε με δυο δαχτυλα για ξεκλειδωμα το
ξεκλειδωνο αλλά πριν προλαβω να κανω κατι πάλι βγαινει το λουκετο, επισης
εκτος απο το λουκετο και το ξεκλειδωμα που λεει βγαινει   και κατι που λεει,
ενεργή προωθηση κλήσης υπο ορους. σαλέξανδρος