Νικο ειχε τετοιο τονο η απαντηση μουιιατι μεσα στον υπνο μου νομισα οτι
απαντουςα στον Σπυρο.
Για να σου απαντηςω τηνερωτηςη σου ναξερεις οτι ειμαι με τον ολυμπιακο και μονο
, με κανενα προεδρο και κανεναν καπηλευτη της ιδεας του ολυμπιακου
Καλημερα φιλε μου ν

Χρήστος ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

24 Απρ 2015, 22:14, ο/η Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr> έγραψε: