χαχα θα το ρωτήσουμε. αλέξανδρος,

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas D. Theodoropoulos
Sent: Wednesday, April 29, 2015 11:55 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Μιά ακόμα ερώτηση

υπάρχει όμως πρόβλημα στην επιλογή του πακέτου που θέλεις δεν ξέρω αν
υπάρχει η δυνατότητα sms και για αυτό. Ευκαιρία να το ρωτήσουμε.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
Sent: Wednesday, April 29, 2015 11:41 PM
To: orasi mailing list

το θεμα με την κάρτα το λύνεις την στέλνεις με sms  αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Dimitrios Tsakiridis