Εύγε, εύγε! Ωραία σκέψη!!!
Στις 14/5/2015 11:08 πμ, ο/η Nikos Demetriou έγραψε:
Καλή σας μέρα.
Αν βαρεθήκατε τους συνηθησμένους ραδιοσταθμούς με τα τραγούδια, τις
διαφημήσεις, τις ειδήσεις και την κουβεντούλα έχω μια διαφορετική
πρόταση για 'σας.
Σταθμούς στο διαδείκτιο που πολύ απλά μεταδίδουν φυσικό ήχο από ένα
εξωτερικό χόρο.
Φανταστήτε με την δύναμη του ήχου να μπορείτε να απολαύσετε το
ξημέρωμα στην Νέα Ιόρκη, να βρεθήτε σε μία φάρμα στην Γαλία ή να
ακούτε τα παιδιά να παίζουν σε κάποια γειτονιά στην Αυστρία σε
πραγματικό χρόνο.

Αυτό είναι δυνατό χάρη σε κάποιους οι οποίοι είχαν την ιδέα να
εγκαταστήσουν μόνημα μικρόφωνα σε εξοτερικούς χόρους και να μεταδήδουν
24 ώρες ζωντανά όλα όσα συμβαίνουν.

Πως μπορείτε να ακούσετε?

Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος χόρος όπου να στεγάζει όλες αυτές τις μεταδώσεις.
Το κάθε άτομο ή οργανισμός που προσφέρει τέτοιες μεταδώσεις το
ανακοινώνει στους δικούς του ακροατές.
Ευτυχώς όμως κάποιος στο twitter από την Αυστρία, ο οποίος έχει και ο
ίδιος τέτοιου είδους σταθμό, συγκέντρωσε αρκετές από αυτές τις
μεταδώσεις και έφτιαξε ένα playlist το οποίο βρήσκεται εδώ:
http://domasofan.spdns.eu/m3u/places.m3u

Πως δουλεύει?

Οι οδηγίες που θα σας δώσω είναι για το winamp αλλά ισχύουν για τα
πλήστα media player.

Ανοίγετε το winamp και πατάτε control+l.
Εκεί κάνετε επικόληση την παραπάνω διεύθυνση και πατάτε enter.
Τότε θα αρχίσει να παίζει ο πρώτος σταθμός.
Μπορείτε με το γράμμα B να μετακινηθήτε ανάμεσα στους διαθέσημους
σταθμούς και με το γράμμα Z να κινηθήτε πίσω.

Με το media player πατάτε το control+u και επικολάτε εκεί την
διεύθυνση και με τις συντομεύσεις control+f και control+B κινήστε
μπροστά και πίσω ανάμεσα στους σταθμούς.

Σημείωση.
Δεν δουλεύουν πάντα όλοι οι σταθμοί.
Κάποιοι δεν είναι διαθέσιμοι 24 ώρες και κάποιοι άλλοι ίσως να
αντιμετοπίζουν τεχνικά προβλήματα.
Σίγουρα όμως πάντα υπάρχει κάτι ενδιαφέρον σε κάποια γονιά του πλανίτη
κάθε ώρα της ημέρας.
Όνειρο μου είναι κάποια μέρα να υπάρξει κάτι παρόμοιο για Κύπρο και
Ελλάδα αλλά δεν έχω την τεχνική κατάρτηση ούτε την γνώση για να το
κάνω.

Προσωπικά αυτές οι μεταδώσεις με βοηθούν κατα την διάρκεια της δουλειάς μου.
Ελπίζω να βοηθήσουν και κάποιους από εσάς.
Νίκος