Γεια χαρά σε όλους.
Αυτές τις μέρες, με πολύ μεγάλη χαρά, γιορτάζουμε τον ένα χρόνο λειτουργίας του
καναλιού greekblind.
Με την ευκαιρία αυτή, σαν δημιουργός και διαχειριστής αυτής της προσπάθειας,
αποφάσισα να γράψω αυτό το μήνυμα για να υπενθυμίσω στους παλιότερους και να
ενημερώσω τους νεότερους χρήστες σχετικά με το κανάλι μας.
Τι είναι λοιπόν το greekblind?
Το greekblind είναι ένα κανάλι επικοινωνίας για άτομα με προβλήματα όρασης που
μιλούν την Ελληνική γλώσσα ή για φίλους του χώρου που θέλουν να έρχονται σε
καθημερινή επαφή μαζί μας για κουβεντούλα και διάφορες άλλες δραστηριότητες.
Η ατμόσφαιρα στο κανάλι είναι χαλαρή, δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι κανόνες
συμπεριφοράς ούτε ειδική θεματολογία εκτός από τα αυτονόητα και την συζήτηση
οδηγεί η σύνθεση της ομάδας.
Από προσωπική εμπειρία μπορώ να σας πω ότι η πολιτικές συζητήσεις δεν μας
ενδιαφέρουν ιδιαίτερα ενώ συχνά συζητάμε για τεχνολογία, ταξίδια, φαγητό,
ανθρώπινες σχέσεις, θέματα του χώρου, βιβλία  και πολλά άλλα.
Πολύ συχνά βρισκόμαστε όσοι μπορούμε και βγαίνουμε για φαγητό ή καφέ και άλλα.

Αυτή τι στιγμή στο κανάλι υπάρχουν περίπου 40 άτομα από τα οποία ενεργά είναι
περίπου 15.

Πως λειτουργεί.

Για να μπούμε στο κανάλι πρέπει να κατεβάσουμε το πρόγραμμα “zello”. Αυτό
υπάρχει για το περιβάλλον των Windows, για android και φυσικά για συσκευές IOS,
Δηλαδή για iphone και ipad.
Περισσότερες πληροφορίες και links για το πρόγραμμα θα βρείτε εδώ.
www.zello.com

Αφού εγκαταστήσετε την εφαρμογή, μπορείτε να ψάξετε στην ενότητα καναλιών για
το greekblind και όταν σας ζητήσει κωδικό γράψτε τη λέξη light με μικρά
γράμματα.
Συγκεκριμένες οδηγίες ανά περιβάλλον δε μπορώ να δώσω αυτή τη στιγμή. Όταν θα
υπάρχουν θα φροντίσω να της δημοσιεύσω εδώ.
Ελπίζω κάποιος να βρεθεί να γράψει ένα μικρό εγχειρίδιο. Φίλε μου Τσακυρίδη
βοήθεια!!!
Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και βοήθεια στην εγκατάσταση και ότι άλλο
χρειαστεί κάποιος μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο προσωπικό μου Email, και
κάποιος από την ομάδα διαχείρισης του καναλιού θα βοηθήσει.
Το email μου είναι. nmal...@gmail.com
Μπορείτε επίσης να με βρείτε στο skype. Το όνομα μου εκεί είναι nmallas.
Πολλά φιλιά σε όλους.

Νεκτάριος.