να κοιτάξεις τις ρυθμίσεις που έχεις κάνει στο icloud.
--Kostas--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ChristosKoromilas
Sent: Tuesday, May 26, 2015 8:25 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Διπλή εμφάνιση των απεσταλμένων μηνυμάτων μας

Καλημέρα Κώστα, Στο κινητό μου στο iPhone μου έρχονταν δίπλά Μέχρι πριν από λίγο.
Τώρα δεν υπάρχει πρόβλημα συγνώμη για την ταλαιπωρία δεν το καταλαβαίνω

Χρήστος ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

26 Μαΐ 2015, 07:53, ο/η Kostas D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε:

Δωσε ένα παράδειγμα. ενοείς πως στα εισερχόμενα έρχονται διπλά; Αυτό συμβαίνει στον υπολογιστή ή στο κινητό ή και στα δύο;
καλημέρες
-0-Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ChristosKoromilas