φιλαρακι καλημερα αυτο πρωτη φορα το ακουω διοτη ξερω οτι το μικροφωνο δεν ριθμιζετε το ακουστικο ναι το ξερω αλλα το μικροφωνο ειναι σταθερο δεν νομιζω να περνει ριθμιση.

From: "Kostas D. Theodoropoulos" <ks...@hostvis.net>
Sent: Sunday, May 31, 2015 3:50 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] την γνωμη σας αδερφια

Καλησπέρα Σταμάτη. Πρώτα πρώτα κοίταξε στις ρυθμίσεις του τηλεφώνου σχετικά με την ένταση του μικροφώνου. Δοκίμασε το στο τηλέφωνο και την ηχογράφιση. Στην συνέχεια αν υπάρχει πρόβλημα απευθύνεσαι στο κατάστημα που το αγόρασες στο πλαίσιο στην δική σου περίπτωση. Αυτοί θα σου πουν αν θα το ρυθμίσουν από εκεί είτε για αλλαγή ή service αν το κάνουν είτε θα σε παραπέμψουν στο service της apple. όταν από την παραπάνω διαδικασία δεν βρεις άκρη τότε θα απευθυνθείς στην γενική γραμματεία καταναλωτή. Να έχεις υπόψη σου ότι εκτός της προφορικής καταγγελίας θα σου ζητήσουν και έγγραφη επιστολή. Πάντως σε μία αγορά από τον Γερμανό που μου έτυχε πριν αρκετά χρόνια η παρέμβαση της ήταν άμεση και το κατάστημα αναγκάστηκε να αλλάξει το προϊόν. Το πρόβλημα είναι πως η apple δεν δίνει εγγύηση στα προϊόντα της και έχει ταλαιπωρηθεί πάρα πολύς κόσμος.
καλή τύχη
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: stamatis mastoros