Καλησπέρα φίλε:

Το Vocalizer μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ:
http://www2.freedomscientific.com/downloads/VocalizerExpressive/VocalizerExpressive.asp

Εκεί, θα βρείς όλες τις γλώσσες, θα κατεβαίνεις συνέχεια με το πλήκτρο H,
δηλαδή στα Headings, μέχρι να βρείς το Heading Greek.
Εκεί, θα βρείς το πρώτο FTP link με τη μελίνα, όπου αναγράφεται η ένδειξη High
premium download voice, και λίγο πιο κάτω, το FTP link του Νίκου, πάλι με την
ένδειξη High premium Download voice.

Η εγκατάσταση είναι απλή:
Εκτελούμε το αρχείο, στην πρώτη καρτέλα επιλέγουμε επόμενο, στη δεύτερη καρτέλα
τσεκάρουμε την αποδοχή όρων χρήσης και πατάμε επόμενο, στην Τρίτη καρτέλα
επιλέγουμε Typical installation και στην επόμενη καρτέλα επιλέγουμε εγκατάσταση
και είμαστε έτοιμοι.
Το ίδιο ισχύει και για το Νίκο.
Κάνουμε επανεκίνηση το Jaws, ώστε να είναι δυνατή η ανοίχνευση από το Sapi5 του
Jaws των νέων συνθετών.
Μετά, με το συνδυασμό πλήκτρων Insert+Control+S, βρίσκουμε με το κάτω βελάκι
την επιλογή Vocalizer expressive και πατάμε το Enter.
Ανοίγουμε τις ρυθμίσεις του Jaws και βρίσκουμε από το μενού Option το Voice και
μετά επιλέγουμε το Voice adjustment.
Εκεί, θα επιλέξουμε τη γλώσσα να είναι ελληνικά, καθώς και ποιόν συνθέτη
θέλουμε να έχουμε, π.χ. τη Μελίνα, ή το Νίκο.
Τέλος, βρίσκουμε το κουμπί Save και πατάμε Space, μετά σε όσα πινακάκια
εμφανιστούν, βρίσκουμε το Okay και πατάμε το Space και επίσης, πατάμε Okay για
να κλείσουν οι ρυθμίσεις του Jaws.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.