From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of maria maniataki
Sent: Sunday, June 07, 2015 8:49 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Οι εντυπώσεις μου απο τα Windows 8.1 συνέχεια

Καλημέρα Δημήτρη,

Αν δε σε αφήνει να τα απεγκαταστήσεις από την κατάργηση προγραμμάτων στον
πίνακα ελέχου, δοκίμασε κάποιο πρόγραμμα όπως το perfect uninstaller.
Από τον πίνακα ελέγχου πηγαίνεις στην επιλογή προγράμματα και δυνατότητες,
επιλέγεις από τη λίτα των προγραμμάτων αυτό που θέλεις και κάνεις κατάργηση.

On 7/6/2015 3:02 πμ, Dimitrios Tsakiridis wrote:
> [...]
> πρωτο αγόρασα τον υπολογιστή.
>
> Ωστόσο, παρά την εκκαθάριση που έκανα, υπάρχουν ακόμα εφαρμογές όπως
> το Avast και το MCafi security, τα οποία τα βρίσκω στο μενού
> εφαρμογών, αλλά και στην εκτέλεση των εφαρμογών κι ας τα διέγραψα.
>
> Πώς κάνω ολική εκκαθάριση εδώ;
>

> Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.

> orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe

> λίστας στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

> http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη
> μουσική, Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο

Με εκτίμηση

Μαρία Μανιατάκη