κι αν αυτοί το τζός θα σπάσουν, όταν θα 'μαστε στα μπάνια,
δικαιούνται να απολάφσουν, ρεφενέ από 'μας σαμπάνια.
γι' αυτό αν δεν ξυλωθείτε, να 'χετε ως δεδωμένο,
πως δεν πρόκειται να δείτε, για δεκάρια τζος σπασμένο.
δώστε τώρα κάνα φράγκο! να καλοπιαστούν οι χάκερς,
πάντα να τους λέμε μπράβο! να τους νιώθουμε μπικ μπράδερς!
ας δεχτούμε την αλήθεια, μοναχούς δε μας αφήνουν!
ανεκτίμητη η βοήθεια, χρόνια τώρα που μας δίνουν!
έχουμε κι εν βι ντι έϊ, ξέρω μερικοί θα πείτε!
μα άλος αέρας πνέει! Με το τζος μας, μη μου πείτε!
το εν βι ντι έϊ πρώτο! άριστο! δεν αντιλέγω!
προτιμ' όμως δίχως κόπο, να 'χω δύο να επιλέγω.
λέϊντις τζέντλεμαν και τσίλντρενς, κλείνοντας, αυτό ας πούμε!
τους ανθρώπους των σκριν ρίντερς, πολύ τους ευχαριστούμε!
Νίκος.