Καλημέρα Νίκο. Πολύ καλή ηχογράφιση ενώ με τα ακουστικά η εμπειρία είναι εξαιρετική. Είναι ακριβώς μόλις χαράζει την πρώτη μισή ώρα που τα πουλιά δίνουν όλα μαζί πραγματική συναυλία.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nikos Demetriou
Sent: Tuesday, June 16, 2015 9:01 AM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Καινούρια ηχογράφηση

Καλή σας μέρα.
Σας παρουσιάζω την πιο πρόσφατη μου ηχογράφηση με τίτλο πρωινό στο χωριό.
Έχει διάρκεια 2 ώρες και είναι η πρώτη μου ηχογράφηση σε στερεοφωνική μορφή.
Ηχογράφησα με το nexus5 και με εκπλήσσει πόσο καλά μπορεί να ηχογραφήσει.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/1989628/Village%20morning.mp3
Η εμπειρία είναι καλύτερη με ακουστικά.
Δίνει την εντύπωση πως βρίσκεσαι εκεί αλλά και με ηχεία πιστεύω πως το
αποτέλεσμα θα είναι ικανοποιητικό.
Τα τελευταία χρόνια θα καταλάβατε πως το ξημέρωμα είναι η αγαπημένη
μου ώρα της ημέρας για αυτό και οι πλείστοι μου ήχοι από εκεί
προέρχονται.
Μου αρέσει η στιγμή που όλα είναι ήσυχα και ξαφνικά η φύση αρχίζει να ξυπνάει.
Τώρα φυσικά που ανακάλυψα πως το τηλέφωνο μου μπορεί να ηχογραφήσει
και σε στερεο ελπίζω να έχω μια μεγαλύτερη ποικιλία από ηχογραφήσεις
στο μέλλον.

Καλή ακρόαση
Νίκος