Νεκτάριε να ξέρεις πως πάντα είσαι ο Νεκτάριος της καρδιάς μας
Εσύ και μόνο εσύ ξέρεις πόσο δύσκολο ήταν να τα καταφέρεις εκεί που έφτασες
Και πόσο γερό στομάχι πρέπει να είχες
Τα πολλά μου συγχαρητήρια και μεγάλο σεβασμό δάσκαλε

Με εκτίμηση, Σωτήρης Κορφιάτης

22 Ιουν 2015, 10:08, ο/η Σωτήρης Κουμτζης <sotiris.koumt...@gmail.com> έγραψε: