Εντυπωσιακή είναι η τέχνη με την οποία προσπαθούν να μας περάσουν όσο γίνεται
πιο μαλακά τα όσα μέτρα θα επιβάλλουν δηλαδή είναι ένα επικοινωνιακό παιχνίδι
πολύ καλά στημένο ώστε να δεχτούμε τα όποια μέτρα μας επιβάλλουν επίσης εκείνο
που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι όλα αυτά τα χρήματα θέλουν να τα
μαζέψουν σε 18 μήνες

Στις 24 Ιουνίου 2015 7:40:00 ΜΜ EEST, ο/η "Kostas D. Theodoropoulos"
<ks...@hostvis.net> έγραψε: