From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Νίκος Χαρίτος
Sent: Saturday, July 04, 2015 1:02 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Κυνική ομολογία Άδωνι: Εγώ πρότεινα στους Γερμανούς να
κλείσουν τις τράπεζες για να χρεοκοπήσει η χώρα

ωραία όλα αυτά! για τη δήλωση Άδωνη έχεις να πεις κάτι; πάντως εμένα με
σπρόχνει ολοταχώς προς το όχι. έτοιμος είμαι να σπάσω την αποχή μου.
ντροπή στα ξεπουλημένα τομάρια που τα έχουμε και στο Ελληνικό κοινοβούλιο.
πρωχθές άκουγα αυτό το τομάρι να λέει ότι κλείσατε τις τράπεζες και δεν έχω να
πληρώσω το προσωπικό μου. εκτελεστικό απόσπασμα θέλει ο αλήτης.
Νίκος.