Πολλές καλησπέρες Πάρη και κουράγιο. Αρκεί να διδιασκώμαστε από αυτά που παθαίνουμε και θα τα καταφέρουμε.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: paris vasiliou
Sent: Tuesday, July 14, 2015 11:58 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Επιδόματα πρόνοιας

Ευχαριστώ Σπύρο και Κώστα για την ενημέρωση!!! Αγαπητοί φίλοι, επειδή
παρακολουθώ ειδήσεις έχω ακούσει το Κο Κουρουμπλή να δηλώνει υπεύθυνα
και υπόλογα και να καθησυχάζει τα άτομα με αναπηρία ότι τα χρήματα έχουν
ήδη μπει στους δήμους και θα καταβλήθούν άμεσα σε μας. Πού είναι όλα
αυτά??? Τί παίχθηκε τελικά??? Μήπως κάποι τα φάγανε ή τα χρησιμοποιήσανε
για δικούς τους σκοπούς και αλληλοκαλύπτονται σε μία τόσο κρίσιμη
στιγμή??? Νοιώθω ντροπή για την εκμετάλευση και τη κοροϊδία μας και
ειδικά για όσους δεν εργαζόμαστε και δε τους αφορά καν το πώς θα
επιβιώσουμε. Τέλος, θέλω να καταγγείλω το κο Κουρουμπλή ότι αρνείται
κατηγορηματικά να δεχθεί στο γραφείο του ομοιοπαθείς του και ξεχνά από
που ξεκίνησε. Είμαι παθών γιατί ήρθα στην Αθήνα μόνος μου, ενώ
αντιμετοπίζω σοβαρα κινητικά πρόβλήματαπέρα από το προβλήμα της όρασης,
και δεν δέχθηκε να βγει και να μου μιλήσει έστω και για 5 λεπτά ενώ οι
σύμβουλοί του με απέτρεψαν και με έδιωξαν με το τρόπο τους δείχνοντάς
μου πλήρη απανθρωπιά. Δε πήγα για ρουσφέτι αλλά για κάτι πολύ σημαντικο
που αφορά το μέλλον και τη περετέρο ζωή μου. Πράγματα που είναι τελείως
αυτονόητα για όλους τους τυφλούς. Συγγνώμη για την αγανάκτησή μου αλλά
με αναγκάζουν όλ΄' αυτά να βγαίνω εκτός ορίων και το μόνο μου όπλο
δυστυχώς είναι η επίθεση.
Με φιλικούς χαιρετισμούς!!!

Παρασκευάς Βασιλείου

Στις 14/7/2015 10:41 πμ, ο/η Kostas D. Theodoropoulos έγραψε:
Καλημέρα Πάρη. Αυτό που έχουμε πει εδώ από καιρό και επιβεβαιώνεται και από την χθεσινή ανακοίνωση του δήμου της Αθήνας είναι πως το υπουργείο δεν έχει πιστώσει τους δήμους με το σχετικό κονδύλι ώστε στην συνέχεια να πιστωθεί στους δικαιούχους. Προφανώς αυτό δεν υπάρχει. Η απάντηση για το πότε αυτό θα γίνει μόνο το ίδιο το υπουργείο μπορεί να μας την δώσει.
πολλούς χαιρετισμούς