From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Kostas D.
Theodoropoulos
Sent: Wednesday, July 15, 2015 5:23 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Ερώτηση για νέο Android

            Καλησπέρα. Φόρτισε το κινητό όπως προβλέπεται από τον κατασκευαστή.
όταν τελιώσεις την φόρτιση άνοιξε το περιμένοντας 1 έως 3 λεπτά. Ακολούθως
ακούμπησε δύο δάχτυλα παρατεταμένα στην οθώνη μέχρι να ακούσεις έναν ήχο και
στην συνέχεια θα αρχίσει το talkback να μιλάει. Στις ρυθμίσεις που θα
εμφανιστούν πρώτα εμφανίζεται η προσβασιμότητα να μην ξεχάσεις εκτός των άλλων
να επιλέξεις την συντόμευση προσβασιμότητας να είναι ενεργή ενώ στην άμεση
πρόσβαση επέλεξε το talkback.
καλό παιχνίδι.
--Κώστας--