Τότε είναι εντάξει.
Όλα καλά.

-----Original Message-----
From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Christos Koromilas
Κορομηλάς
Sent: Sunday, July 19, 2015 10:56 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Αναβάθμιση λογισμικού Android

Δημήτρη μου,
Δεν θυμάμαι αλλά μου φαίνεται Τέσσερα.τέσσερα.δεν ξέρω το τελευταίο Και έκανα
αυτό που λες δυο φορες επιπλέον και δεν μου δίνει άλλη αναβάθμιση.
Φύγαμε και από το σπίτι για διακοπές οπότε αν έχω Γουάι φαΐ θα το προσπαθήσω
μόλις φτάσω Στον προορισμό μας και να  το ξανακάνω.
Εχτές το απόγευμα κάναμε την αναβάθμιση, Και το ξαναπροσπάθησα  σήμερα το
μεσημέρι και σήμερα το απόγευμα που δεν μου έδωσε.
Πάντως το τηλέφωνο δουλεύει ρολόι
Και πάλι σ' ευχαριστώ

From my iPhone
Christos Koromilas
+306936396941Fax +30 2102113231
Skype name  ckoromilas

19 Ιουλ 2015, 21:51, ο/η Dimitrios Tsakiridis <dtsa...@otenet.gr> έγραψε:

> Ποια έκδοση σου έδωσε;
> Ξανα κάνε την ίδια διαδικασία, μήπως σου δώσει και άλλη αναβάθμιση.
>
> Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.

          • Re: [Oras... Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
            • Re: ... Christos Koromilas Κορομηλάς
              • ... Dimitrios Tsakiridis
              • ... Christos Koromilas Κορομηλάς
              • ... Kostas D. Theodoropoulos
              • ... Christos Koromilas Κορομηλάς
              • ... Kostas D. Theodoropoulos
              • ... Christos Koromilas Κορομηλάς
              • ... Dimitrios Tsakiridis
              • ... Αλέξανδρος Δημητρόπουλος
              • ... Dimitrios Tsakiridis
  • Re: [Orasi] Αναβάθμιση λογ... Kostas D. Theodoropoulos

Απαντηση