Να περασεις καλα συνενοματε

Χρήστος ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

5 Αυγ 2015, 19:58, ο/η Χρηστοσ Χατζησ <hatzi...@otenet.gr> έγραψε:

> καλησπέρα γιώργο. και χοράμε και οι δυό; καλά να περνάτε.

>>> 1936: Ο Ιωάννης Μεταξάς επιβάλλει δικτατορία στην Ελλάδα.
>>> 1859 - Κνουτ Χάμσουν, Νορβηγός συγγραφέας και νομπελίστας.
>>> 1901 - Λούις Άρμστρόνκ, Αμερικανός σαλπιγκτής
>>> 1929 - Γιασέρ Αραφάτ, ηγέτης της Παλαιστίνης.
>>> 1939 - Μπέτυ Αρβανίτη, Ελληνίδα ηθοποιός.
>>> 1949 - Δάνης Κατρανίδης, ηθοποιός.
>>> 1952 - Moya Brennan, Ιρλανδή τραγουδίστρια και μουσικοσυνθέτρια
>>> 1960 - Χοσέ Λουίς Θαπατέρο, πρωθυπουργός της Ισπανίας.
>>> 1961 - Μπαράκ Ομπάμα, Πρόεδρος των ΗΠΑ (2009-).
>>> 1965 - Φρέντρικ Ράινφελντ, πρωθυπουργός της Σουηδίας.
>>> 1972 - Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς, Σέρβος ποδοσφαιριστής.
>>> 1072 - Ρωμανός Δ΄ Διογένης, Βυζαντινός αυτοκράτορας
>>> 1430 - Φίλιππος του Σαιν-Πολ, δούκας της Βραβάντης
>>> 1526 - Χουάν Σεμπαστιάν Ελκάνο, Ισπανός εξερευνητής
>>> 1834 - Πανουργιάς, Έλληνας οπλαρχηγός
>>> 1875 - Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, Δανός συγγραφέας
>>> 1900 - Ισαάκ Λεβιτάν, Ρώσος ζωγράφος
>>> 1922 - Ισμαήλ Εμβέρ, Τούρκος στρατιωτικός
>>> 1971 - Ευάγγελος Αρβανιτάκης, Έλληνας πολιτικός
>>> 1982 - Μπρους Γκοφ, Αμερικανός αρχιτέκτονας
>>> 1991 - Γιώργος Μουφλουζέλης, Έλληνας τραγουδιστής
>>> 1991 - Νικηφόρος Βρεττάκος, Έλληνας συγγραφέας
>>> 1997 - Ζαν Καλμάν, Γαλλίδα υπεραιωνόβια