From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Νίκος Χαρίτος
Sent: Tuesday, August 25, 2015 9:11 AM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Άρνηση της Ζωής να εγκαταλείψει τον προεδρικό θώκο!

Άρνηση της Ζωής να εγκαταλείψει τον προεδρικό θώκο!

Του Τσίπρα η παραίτηση, φέρνει αναταράξεις!

Και στη Ζωίτσα έμπνευση, για πρωτοπόρες πράξεις.

Δε θέλει τον προεδρικό, να εγκαταλείψει θώκο !

Τον ψευτοσυνταγματικό, ψάχνει να βρει τον τρόπο.

Σκέφτεται, ξανά σκέφτεται και το μυαλό της στύβει,

Ξάφνου η ιδέα έρχεται! Και τη χαρά, δεν κρύβει!

-τώρα θα δείτε τι εστί, Ζωή Κωνσταντοπούλου!

Το ρόλο αρνείται να δεχτεί, του Ευρωπαίου δούλου!

Το σχέδιο παραδέχεται, πως έχει δυσκολία,

Η λύση όμως έρχεται, μόνο απ’ τα σχολεία!

Στον υπουργό τηλεφωνεί, αμέσως της παιδείας!

Κι είναι στο όριο η φωνή, δράματος! Κωμωδίας!

-χαίρεται κύριε υπουργέ! Τι γίνεται, πως πάει;

Μελλοντικέ μας αρχηγέ! Φεύγει ο Τσίπρας! Πάει!

Ενός καινούριου κόμματος, εσείς αν ηγηθείτε,

Στου ανώτατου αξιώματος, το πόστο θα βρεθείτε!

Εκείνος κολακεύεται! Με όλα αυτά τσιμπάει!

Εν συνεχεία σκέφτεται, ετούτη που το πάει;

-τα λόγια σου αυτά Ζωή, έχουν για μένα αξία!

Ποτέ δεν είχα στη ζωή, τέτοια φιλοδοξία.

Το γλείψιμο εξακολουθεί, για να τον κατακτήσει!

Εμπιστοσύνη αν κερδηθεί, το σχέδιο θα χτίσει.

-κακώς που δεν το σκέφτεστε, του έθνους υπηρέτη!

Όποιος την έχει φαίνεται, τη στόφα του ηγέτη!

Και είστε ο μοναδικός, που αν μας κυβερνήσει,

Μπορεί να βγάλει επαρκώς, τη χώρα απ’ την κρίση.

Μαζί μου το κουβέντιασαν, πολλά σας λέω στελέχη!

Μόνο ο Μπαλτάς μου τόνισαν, στόφα ηγέτη έχει!

Μπορεί να γίνει οδηγητής! Να είναι ο αρχηγός μας!

Ενότητας εγγυητής! Και ο πρωθυπουργός μας!

-αλήθεια λες Ζωίτσα μου; Στελέχη σου το είπαν;

Ομολογώ κουκλίτσα μου, πως όνειρο μου ήταν!

Ποτέ δε μπόρεσα ανοιχτά, αυτό να εκστομίσω,

Βλέπεις! Τα πράγματα ρευστά! Και πώς να το τολμήσω;

-ψίθυροι μέσα στη βουλή, όλο για σας μιλούσαν!

Γίνονταν όλο ποιο πολλοί, οι μήνες σαν περνούσαν.

Το όνομα ιστορικό, Σας το κολλήσαν είδη!

Αληθινά συμβολικό! Του δίκαιου Αριστείδη!

-Ζωίτσα ετούτα που μου λες, πολύ με συγκινούνε!

Πες’ μου, θα κάνω ότι θες! Φτάνει να ευοδωθούνε!

Θα είσαι από ‘δω και μπρός, εσύ η σύμβουλος μου!

Μάνα! Πατέρας! Αδερφός! Φύλακας άγγελος μου!

-ο Τσίπρας το Σεπτέμβριο, τα μούτρα του θα φάει!

Το παιδαρέλι! Το έμβρυο! Στο διάολο να πάει!

Για ‘κείνον φιάσκο φαίνεται, αυτή η ιστορία,

Για μας παρουσιάζεται, μοναδική ευκαιρία!

Μέχρι να φτάσει ο καιρός, κουβέντα για όλα τούτα!

Μην ξεφυτρώσουνε εμπρός, ξάφνου και άλλα φρούτα!

Γιατί μετά τη συμφορά, πολλοί θα βγουν δελφίνοι!

Δική μας όμως η χαρά! Δεν ξέρουνε εκείνοι.

Τώρα με το συμπάθιο, μια χάρη θα ζητήσω!

Σήμερα, άντε αύριο, θα ‘θελα ν’ αποκτήσω,

Των αποφοίτων μαθητών, λυκείων τα στοιχεία,

Μονάχα όμως των άριστων! Που ‘χαν επιτυχία.

Επιθυμώ διακαώς, όλους να τους βραβεύσω!

Κι ο χρόνος είναι λιγοστός, θα πρέπει να επισπεύσω!

Γιατί όπως γνωρίζετε, αυτή η βουλή θα κλείσει,

Πρέπει να με βοηθήσετε! Δώστε μου εσείς τη λύση!

-είσαι κορίτσι ζηλευτό! Έχεις ευαισθησία!

Πάντοτε πράττεις το σωστό, κοιτάζεις την ουσία!

Συγχαρητήρια θερμά, εγώ θα σου εκφράσω,

Να σε βοηθήσω θέλω! Μα… Πώς να παραβιάσω,

Προσωπικά των μαθητών, Ζωή μου δεδομένα;

Μπορώ να κάνω αυτό λοιπόν; Σκέψου λίγο κι εμένα!

-ελάτε κύριε Μπαλτά! Τι λέτε τέτοια ώρα;

Ποιος ασχολείται με αυτά; Εδώ καίγεται η χώρα!

Εσείς να με βοηθήσετε, ζητώ με ικεσία!

Κι υπόσχομαι να ζήσετε, δόξες στην ηγεσία!

Εντάξει κοριτσάκι μου, αλλά, μόνο για σένα!

Εμένα το μεράκι μου, το ξέρεις, είναι ένα!

Θα σου σταλούν στο πι και φι, αυτά που ‘χεις ζητήσει!

Κι εύχομαι ετούτη η επαφή, για πάντα να κρατήσει!

Έκλεισε το τηλέφωνο, πολύ ευχαριστημένη!

Τον έκανα φερέφωνο! Λέει ευτυχισμένη.

Πράγματι σ’ ένα τέταρτο, είχε ότι ζητούσε!

Ότι ήταν απαραίτητο! Το σχέδιο προχωρούσε.

Δε δυσκολεύτηκε πολύ, άτομα να διαλέξει,

Στο πλάνο που ‘χε στη βουλή, είχε η ζωή ανατρέξει.

Μονάχα ένα πρόβλημα, έπρεπε να επιλύσει,

Μα δε θα ήταν κόλλημα! Να και γι’ αυτό η λύση!

Τα κόμματα θα έβγαιναν, απ’ τη βαθμολογία!

Οι μαθητές θα δέχονταν! Μιας κι έχουμε ανεργία.

Έξι χιλιάρικα είναι αυτά! Χώρια τα χαρτζιλίκια!

Ποιος θα ‘λεγε όχι στα λεφτά; Οι νέοι έχουν δίκια!

Κι αν παρ’ ελπίδα βρίσκονταν, κάποιοι που θα αντιδρούσαν,

Άλλοι πολλοί περίμεναν, που θα παρακαλούσαν.

Διακόσιοι ενενήντα εννιά! Και μια αυτή, τρακόσοι!

Βουλή με νιάτα, τσαχπινιά, που θα ζηλεύαν τόσοι!

Κανένας δεν αρνήθηκε! Ασόψονται τα φράγκα!

Που χρόνια τα στερήθηκε, μα θα τον κάναν μάγκα!

Τι κι αν τον πούνε πασοκτζή, νουδιάρη, ανελίτη;

Ποταμιανό, κουκουεντζή, σύριζα, χρυσαυγήτη;

Τέσσερα χρόνια βουλευτής! , έτσι απλά! Στη ζούλα!

Ούτε που να το ονειρευτείς! Καθάρισε η Ζωούλα!

Να πω μονάχα κλείνοντας, ετούτο ‘δω το ποίημα,

Μιας φαντασίας καλπάζουσας, πως είναι αποκύημα!

Σα στόχο του τη σάτιρα! Έχει και τίποτα άλλο

Ελπίζω να κατάφερα, γέλιο σε ‘σας να βγάλω!

Αυτή τη διευκρίνιση, οφείλω να την κάνω,

Μη φάω καμιά μήνυση! Και τρέχω και δε φτάνω!

Νίκος Χαρίτος

orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe

στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική,
Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο επισκεφθείτε το