Γειά σας και πάλι:

Χθές, ανακάλυψα 3 ακόμη σφάλματα του Talkback, τα οποία δεν τα εμφάνιζε η
προηγούμενη έκδοση.

Το πρώτο, αφορά την κάμερα, όπου πλέον δε μου διαβάζει τα κουμπιά και της
επιλογές της εφαρμογής της κάμερας, για παράδειγμα τη λειτουργία Flash, την
εναλλαγή από κάμερα σε Video ή το κουμπί ώστε να τραβήξουμε φωτογραφία, ή
Video.

Αυτό το κάνει τόσο στο Cor prime, όσο και στο Ace 4 LTE.

Ένα ακόμη σφάλμα που εντώπισα, όταν κάποιος αναρτά ένα video από το Youtube
στο Facebook, ανοίγω το σχετικό Post από τις ενημερώσεις του Facebook και
ενώ μου ανοίγει σελίδα ως προβολή ιστού, κανονικά μου διάβαζε λεπτομέρειες
του Video και είχε το κουμπί αναπαραγωγή.

Τώρα, δε μου διαβάζει τίποτε από αυτά.

Το τρίτο θέμα, αφορά τη διαγραφή εικονιδίων από την αρχική οθώνη, όπου όταν
πατάμε παρατεταμμένα πάνω σε κάποιο εικονίδιο και το σέρνουμε προς το πάνω
μέρος της οθώνης, κανονικά μας διαβάζει τις επιλογές Δημιουργία φακέλου και
κατάργηση.

Αυτό, στην προηγούμενη έκδοση του Talkback το διάβαζε κανονικά, ωστόσο στην
τωρινή έκδοση δεν το διαβάζει.

Όλα αυτά, τα απέστειλα στο Forum Eyes-free Google groups και περιμένω νέα
και επιδιορθώσεις.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.