From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Kostas D.
Theodoropoulos
Sent: Sunday, September 06, 2015 2:14 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Καφετιέρα piccolo κόκκινη αυτόματη.

αφού υπάρχει κάψουλα όλα καλά. Τώρα μια απορία ακόμη πως ξεχωρίζουμε τις
κάψουλες αυτές από το γάλα και του καφέ δεδομένου ότι έχουν το ίδιο μέγεθος.
Παρατήρησα πως όταν κουνάμε την κάψουλα του γάλατος κάνει περισσότερο θόρυβο.
Το καλύτερο θα ήταν να υπήρχαν ετηκέτες braille τουλάχιστον στο κουτί τους.
--Κώστας--