Καλησπέρα Δημήτρη. Από όσο ξέρω τα bugs καταχωρούνται σε βάση δεδομένων όπου αρχικά δεν είναι προσβάσιμα. Για αυτό και όταν κρασάρει μία εφαρμογή σου βγάζει να επιλέξεις αναφορά ή σχόλιο αυτόματα. έχω δεί στο googleplay εφαρμογές που μπορούν να διαβάσουν όλα τα bug reports αλλά δεν έχω δοκιμάσει κάποια από αυτές.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Dimitrios Tsakiridis
Sent: Thursday, September 10, 2015 5:08 PM
To: 'orasi mailing list'
Subject: [Orasi] Μιά ερώτηση για το Android

Καλησπέρα:

Παρατηρώ σχεδόν σε όλες τις συσκευές Smart phone, υπάρχει μια επιλογή που
ονομάζεται αναφορά σφαλμάτων και τη βρίσκουμε εά ν πατήσουμε παρατεταμμένα
το κουμπί Power.

Συγκεκριμένα, αν έχουμε ενεργό το μενού επιλογές προγραμματιστή και
μαρκάρουμε μέσα σε αυτό το διακόπτη δημιουργίας αναφοράς σφαλμάτων, τότε
έχουμε τη δυνατότητα πατώντας το πλήκτρο Power, να επιλέξουμε μέσα από τη
σχετική λίστα επιλογών την επιλογή Δημιουργία αναφοράς σφαλμάτων, και αφού
την ανοίξουμε, πατάμε στο κουμπί αναφορά.

Το ερώτημα μου είναι, πού ακριβώς θα βρούμε το αρχείο αναφοράς σφαλμάτων που
θα δημιουργηθεί και πώς μπορούμε να το αξιοποιήσουμε, π.χ. να το
αποστείλλουμε με e-mail κάπου, διότι στο σχετικό πινακάκι που εμφανίζει όταν
επιλέξουμε την εν λόγω επιλογή, μας αναφέρει ότι θα δημιουργηθεί αρχείο
αναφοράς σφάλματος, όπου μπορούμε να το αποστείλουμε με e-mail.

Πώς το χειριζόμαστε αυτό και σε ποιο e-mail στέλνουμε τις πληροφορίες;

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.