εσύ κοροϊδευεις αλα άμα το δεις τότε τα λεμε, μονο να θυμασαι να ψηφίσεις το αντιθετο απο αυτό που θέλεις , γιατί ο τσίπρας το όχι το κάνει ναι και τούμπαλει, το νου σου λοιπον,χοχο.
αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Νίκος Χαρίτος
Sent: Thursday, September 24, 2015 9:13 AM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Διάγγελμα Τσίπρα στο λαό για νέο δημοψήφισμα που αφορά την υπόθεση του Δημήτρη Καμένου!

Το εμπνεύστηκα από:

Ο Τσίπρας αναγγέλλει δημοψήφισμα για τον Δημήτρη Καμμένο!, του Νίκου
Ζαχαριάδη | WWW.PROTAGON.GR

Διάγγελμα Τσίπρα στο λαό για νέο δημοψήφισμα που αφορά την υπόθεση του
Δημήτρη Καμένου!

Λαέ με ξαναέβγαλες, όμως εγώ δε μένω!

Αν δεν ψηφίσεις ότι θες, το Μήτσο τον Καμένο!

Τι κι άμα είναι ρατσιστής; Σιγά σιγά θα φτιάξει!

Ήμουν κι εγώ κομουνιστής! Μα τώρα έχω αλλάξει!

Πήρα μαθήματα πολλά, από το φίλο Πάνο,

Θα κυβερνήσω πιο καλά! Έχω καινούριο πλάνο.

Το πιο μεγάλο μάθημα, που πήρα από τον Πάνο,

Άλλο να έχω ως πρόγραμμα, μα άλλα μετά να κάνω!

Αυτά τα κομουνιστικά, να τα πετώ με μέτρο!

Δε λέω, είναι ιδανικά, για πέμπτο ή για έκτο.

Έγραφε ομοφοβικά, ο Μήτσος ο Καμένος!

Κι έντυπα τώρα εχθρικά, τον πολεμούν με μένος!

Έκανε αντιπολίτευση! Κι είχε λαχτάρα τόση,

Να μπει σε μια κυβέρνηση! Βοηθήστε τον να στρώσει.

Τον πήρα στο τηλέφωνο, μα έκλαιγε ο καημένος!

Εγώ λαέ τον συμπονώ! Είναι κι αυτός Καμένος!

Επώνυμο συμβόλαιο! Φαίνεται και στην πράξη!

Κι αν είναι επιπόλαιο, είναι παιδί! Θα φτιάξει!

Αυτό το δημοψήφισμα, θα ‘ναι πραγματικό!

Και θα ‘χει ένα αντίκρισμα, πολύ σημαντικό!

Δε θα ‘χω Μέρκελ Σόϊμπλε! Να με πιέζουνε,

Γι’ αυτό Ελληνικέ λαέ, το ναι, θα είναι ναι!

Νίκος Χαρίτος.