έχω καιγώ τις αδυναμείες μου. σπύρος

From: "Pwlina Papanikolaou" <pwlin...@otenet.gr>
Sent: Thursday, October 29, 2015 12:51 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Ένα βιβλίο που ψάχνω: "Το Δεύτερο Φύλο"

Έχω με τον Κώστα Dropbox αλλά δεν βιάζομαι από βδομάδα..... Φιλοφεμινιστή μου εσυ αχ!

Πωλίνα Π.

29 Οκτ 2015, 8:00 π.μ., ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε:

αυτό στο χωριό μου λέγετε. όποιος δεν είχε νιά φίλαγε και μιά γριά. αν έχης ντρόμποξ με τον κώστα θα στο στείλη αν το έχη. αν δεν το έχη θα πρέπει να του το στείλω. για να του το στείλω θα πρέπει να ανεβάσω μερικά άλλα φίλων που έχουν σειρά. αν δεν έχης με τον κώστα ντρόνποξ, κάνε μου πρόσκληση στο spyro...@freemail.gr αυτά τα λίγα. χαχαχα.