τι άλλη απόδειξη και κουραφέξαλα μου τσαμπουνάς ρε μεγάλε; εσύ που έχεις τη σούπερ ομάδα όπως παριγοριέσαι, για τρία αποτελέσματα πήγαινες με την Άρσεναλ και πέτυχες το τέταρτο. μην κάνουμε τώρα και σούπερ ομάδα τον ολυμπιακό. στην ευρώπη που δεν έχει παράγκες, ξεβρακώνεστε και αποδεικνήεται η ανυπαρξία σας. εγώ δε λέω ότι έχω ομάδα, όμως ούτε εσύ έχεις.
Νίκος.