Γεια σας.
Πρόκειται για ένα πολύ καλό πληκτρολόγιο αλλά εντόπισα κάποια προβληματάκια.
Το πιο σημαντικό είναι σχετικά με την πληκτρολόγηση στα Ελληνικά.
Παρόλο που αυτό είναι εφικτό, το μόνο διαθέσημο πληκτρολόγιο για τα
Ελληνικά είναι του πλήρους πληκτρολογίου όπως και σε έναν υπολογιστή
γραφείου.
Δηλαδή εκτός από τα γράμματα υπάρχει και η σειρά με τους αριθμούς, τα
function keys που δεν ξέρω πως θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν σε ένα
τηλέφωνο, τα βελάκια καθώς και πλήκτρα όπως το page up, page down,
home και end.
Προσωπικά το συγκεκρημένο πληκτρολόγιο δεν με βολεύει καθόλου διότι τα
γράμματα είναι τόσο ενωμένα μεταξύ τους που με δυσκολεύει.
Έχω επικοινωνήσει όμως με τους κατασκεβαστές και νομίζω θα υπάρξει
αναβάθμηση με περισσότερα πληκτρολόγια για τα Ελληνικά όπως το qwerty
που έχουν και τα περισότερα τηλέφωνα με μόνο τα γράμματα και τα πιο
κύρια σύμβολα.
Μου έχουν στήλει και κάποια δοκιμαστικά αρχία που δεν δοκίμασα ακόμα.
Είναι κάποια αρχία xml που όταν μπούν στον κατάληλο φάκελο θα μας
δώσουν περισότερες επιλογές.
Δεν κατάλαβα ακόμα πως με το απλό πληκτρολόγιο γίνεται εναλαγή από τα
Ελληνικά στα Αγγλικά αλλά θα δοκιμάσω να δω τι θα βγεί.
Το άλλο σοβαρό πρόβλημα είναι πως μερικές φορές όταν πάμε να το
χρησιμοποιήσουμε, η γλώσσα του espeak αλλάζει από μόνη της από τα
Ελληνικά στα Αγγλικά και πρέπει να ανοίξουμε τις ρυθμήσεις κειμένου σε
ομιλία για να διορθωθεί η φωνή.
Τους το ανέφερα αλλά δεν ξέρω και αν κατάλαβαν ακριβώς τι γίνεται και
την σοβαρότητα του προβλήματος.
Νομίζω μπορείς Δημήτρη να περιμένεις ακόμα λίγο μέρι να βγεί η επόμενη
έκδοση να δούμε τι θα γίνει.
Νίκος