Μα αυτό που διάβασες δεν λέει πουθενά ότι  απέρριψαν την αναβάθμιση οι χρήστες
του Android
Αναφέρει όμως πεντακάθαρα ότι από τους χρήστες του iOS πο 75 τοις 100 έχει
Αναβάθμίσει  στο εννέα
Η ερώτηση σου λοιπόν είναι άκυρη και άστοχη γι' αυτό δεν μπορώ να την απαντήσω

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

16 Ιαν 2016, 11:46, ο/η Kostas D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: