On 20/1/2016 2:07 μμ, Kostas D. Theodoropoulos wrote:
Φίλε Θανάση, όπως και για όλες και όλους θερμή παράκληση στο θέμα να > μπαίνει όπως δήποτε τίτλος. Είναι πολύ χρήσιμο για όλους μας μια και
> είναι πολλά τα μηνύματα ώστε κάποιος να ξέρει τι ακριβώς ανοίγει να > διαβάσει. --Κώστας-- > > > -----Αρχικό μήνυμα----- From: Θανάσης Παπαϊωάννου Sent: Wednesday, > January 20, 2016 1:50 PM To: orasi mailing list Subject: [Orasi] (no > subject) > > ντρεπομε γιατι Ντρέπομαι γιατί… > > Άνθρώπινα σκουπίδια κομματιάζουν την Πατρίδα μου και την ξεπουλάνε > για ένα ξεροκόμματο κι εγώ τους παρακολουθώ αμέτοχος. Που υπάρχουν > τόσες εκπομπές «υψηλής» μαγειρικής στην τηλεόραση. Που βλέπω > πεινασμένα παιδιά να λιποθυμούν στα σχολεία, ενώ το δικό μου παιδί > πίνει ακόμα μισό ποτήρι γάλα. > > Που στέκομαι βουβός και παρακολουθώ να κάνουν χαρτοπόλεμο ιστορικές > ηρωικές μνήμες αγώνων και αυτοθυσίας για την λευτεριά αυτού του > τόπου. Που παρακολουθώ χωρίς αντίδραση τους φανατισμένους ζηλωτές > της αθεΐας και του ατομισμού να κάνουν ότι μπορούν για να μαγαρίσουν > την Πίστη μου. Που βλέπω τους απλήρωτους λογαριασμούς να στοιβάζονται > και να με πνίγουν.Ντρέπομαι γιατί… > > Άνθρώπινα σκουπίδια κομματιάζουν την Πατρίδα μου και την ξεπουλάνε > για ένα ξεροκόμματο κι εγώ τους παρακολουθώ αμέτοχος. Που υπάρχουν > τόσες εκπομπές «υψηλής» μαγειρικής στην τηλεόραση. Που βλέπω > πεινασμένα παιδιά να λιποθυμούν στα σχολεία, ενώ το δικό μου παιδί > πίνει ακόμα μισό ποτήρι γάλα. > > Που στέκομαι βουβός και παρακολουθώ να κάνουν χαρτοπόλεμο ιστορικές > ηρωικές μνήμες αγώνων και αυτοθυσίας για την λευτεριά αυτού του > τόπου. Που παρακολουθώ χωρίς αντίδραση τους φανατισμένους ζηλωτές > της αθεΐας και του ατομισμού να κάνουν ότι μπορούν για να μαγαρίσουν > την Πίστη μου. Που βλέπω τους απλήρωτους λογαριασμούς να στοιβάζονται > και να με πνίγουν. Που δίνω ελαφρυντικά στον εαυτό μου για την > κατάντια μου και περιμένω τους άλλους «να βγάλουν το φίδι από την > τρύπα». Που ο ιδρώτας των γονιών μου και οι κόποι μια ζωής θα > μετατραπούν σε ένα στρώμα από χαρτόνι στη γωνιά του δρόμου. Που σε > λίγο καιρό θα ελέγχομαι και για τον αέρα που θ’ αναπνέω και για τον > ήλιο που θα με ζεσταίνει. Κατά – ντρέπομαι και θέλω να ανοίξει η γη > και να με καταπιεί, που ακούω τα κόκκαλα των προγόνων μου να τρίζουν > από την κακομοιριά που με δέρνει. Ντρέπομαι… που αφήνω τη ζωή μου > έρμαιο στα βρωμόχερα τους σαν φοβισμένο ανθρωπάκι! Ντρέπομαι που > λησμόνησα τα λόγια του Οδυσσέα Ελύτη : «Αυτά που δεν αγαπά κανείς, > αυτά, λοχία μου, να φοβάται, τι τα ‘χει από τα πριν χαμένα, κι ας τα > σφίγγει όσο θέλει απάνω του. Αλλά τα πράγματα της καρδιάς τρόπος δεν > είναι να χαθούν, έννοια σου, και γι’ αυτά οι εξορίες δουλεύουν. Αργά > – γρήγορα κείνοι που είναι ναν τα ‘βρουν, θαν τα ‘βρουν.». > > ΠΗΓΗ: https://averoph.wordpress.com/2016/01/12/ντρέπομαι-γιατί-2/ > Αναρτήθηκε από Όπου Γης - Στις Ορθόδοξες Γειτονιές του Πλανήτηστις > 11:30 π.μ.Αποστολή με μήνυμα Που δίνω ελαφρυντικά στον εαυτό μου για > την κατάντια μου και περιμένω τους άλλους «να βγάλουν το φίδι από > την τρύπα». Που ο ιδρώτας των γονιών μου και οι κόποι μια ζωής θα > μετατραπούν σε ένα στρώμα από χαρτόνι στη γωνιά του δρόμου. Που σε > λίγο καιρό θα ελέγχομαι και για τον αέρα που θ’ αναπνέω και για τον > ήλιο που θα με ζεσταίνει. Κατά – ντρέπομαι και θέλω να ανοίξει η γη > και να με καταπιεί, που ακούω τα κόκκαλα των προγόνων μου να τρίζουν > από την κακομοιριά που με δέρνει. Ντρέπομαι… που αφήνω τη ζωή μου > έρμαιο στα βρωμόχερα τους σαν φοβισμένο ανθρωπάκι! Ντρέπομαι που > λησμόνησα τα λόγια του Οδυσσέα Ελύτη : «Αυτά που δεν αγαπά κανείς, > αυτά, λοχία μου, να φοβάται, τι τα ‘χει από τα πριν χαμένα, κι ας τα > σφίγγει όσο θέλει απάνω του. Αλλά τα πράγματα της καρδιάς τρόπος δεν > είναι να χαθούν, έννοια σου, και γι’ αυτά οι εξορίες δουλεύουν. Αργά > – γρήγορα κείνοι που είναι ναν τα ‘βρουν, θαν τα ‘βρουν.». > > ΠΗΓΗ: https://averoph.wordpress.com/2016/01/12/ντρέπομαι-γιατί-2/ > Αναρτήθηκε από Όπου Γης - Στις Ορθόδοξες Γειτονιές του Πλανήτηστις > 11:30 π.μ.Αποστολή με μήνυμα > > ________ > > Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε > email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε > unsubscribe > > Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές > της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net > > διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα > http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net > > Για το αρχείο της λίστας > http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/ παλαιότερο αρχίο (έως > 25/06/2011) http://www.freelists.org/archives/orasi __________ NVDA > δωρεάν αναγνώστης οθώνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού > http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη > μουσική, Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο > επισκεφθείτε το http://www.isobitis.com > > ______________ > > ________ > > Orasi mailing list για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε > email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε > unsubscribe > > Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές > της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net > > διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα > http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net > > Για το αρχείο της λίστας > http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net/ παλαιότερο αρχίο (έως > 25/06/2011) http://www.freelists.org/archives/orasi __________ NVDA > δωρεάν αναγνώστης οθώνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού > http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη > μουσική, Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο > επισκεφθείτε το http://www.isobitis.com > > ______________

ναι κωστα εχης δηκιο,
ναι κωστα εχης δηκιο,αλλα εκει που εβαλα το θεμα, δεν το πηρε. με πεταξε στο κειμενο του μυνηματος. αλλλη φορα θα το προσεξω. καλημερες και ασ ειναι βροχερες.