From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of czo...@freemail.gr
Sent: Tuesday, February 09, 2016 2:12 PM
To: Orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] Βοήθεια για Android

Καλημέρα σε όλους! Λόγω έλλειψης χρόνου παρότι παρακολουθώ τις συνομιλίες της
λίστας, δεν μπορώ  να συμμετάσχω σε αυτές.
Θεωρώ όμως ότι η θεματολογία είναι αρκετά καλή!
Επικοινωνώ μαζί σας, διότι χρειάζομαι την βοήθειά σας, και σας  ευχαριστώ εκ
των προτέρων.
Θα ήθελα εάν γνωρίζει κανείς να μου πει, εάν μπορούμε να προσθέσουμε ετικέτες
(ονομασία) σε ένα εικονίδιο στο android, ώστε να γνωρίζουμε πιο εικονίδιο
είναι. Και διευκρινίζω.
Επεξεργάζομαι το Samsung galaxy s3 neo, και όταν αγγίζω ένα εικονίδιο, το talk
back αντί για το όνομα  διαβάζει αριθμούς.
Υπάρχει κάποιος τρόπος αυτό να διορθωθεί; Σας ευχαριστώ

Χρήστος Ζώτος

orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe

στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική,
Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο επισκεφθείτε το