«Ορθόδοξος δεξιός» κατά… αιρετικών αριστερών!

Νέο κείμενο που αντιδρά αυτή τη φορά στην απάντηση του καλού μας φίλου που
έγραψε την «αριστερή οπτική» σε απάντηση του αρχικού κειμένου της περιστασιακής
στήλης «ΑΙΡΕΤΙΚΑ» που μας επιτρέπει να φιλοξενούμε άρθρα δίχως περιορισμούς
«γραμμής» τα οποία κατά τα φαινόμενα συγκεντρώνουν μεγάλο ενδιαφέρον, όπως
φαίνεται από τις επισκέψεις που προσελκύουν!

Ας δούμε τη συνεισφορά στη συζήτηση ενός ακόμα φίλου του «defence-point.gr» που
τιμά όλους τους φίλους του, χωρίς να κοιτάζει «χρώματα» και
κομματικές-πολιτικές «ταμπέλες»:

Αγαπητοί κύριοι του defence.point εγώ δεν είμαι οπαδός της μετριοπάθειας και θα
μιλήσω ανοικτά, σκληρά και έξω από τα δόντια. Διάβασα σε βάθος την ιστορία της
αριστεράς στην Ελλάδα δίνοντας έμφαση στους αριστερούς απολογητές της και έχω
αποκρυσταλλωμένη άποψη τόσο για την αστική όσο και για την προλεταριακή «άποψη»
της αριστεράς για την δημοκρατία.

Δεν υπάρχει αριστερή αστική άποψη για την δημοκρατία. Για έναν αριστερό υπάρχει
μόνο η προλεταριακή άποψη και αυτά τα περί αστικής δημοκρατίας είναι εκ του
πονηρού, εκτός αν νομίζετε ότι υπήρχε δημοκρατία στις «λαϊκές δημοκρατίες» όπου

Και ενώ οι αστικές δημοκρατίες ανέχονται και, κατά βάση, βλέπουν με συμπάθεια
και ένα είδος ακατανόητης, για μένα τουλάχιστον, ενοχής την αριστερά και τους
αριστερούς παρέχοντάς τους πλήρη ελευθερία να συνέρχονται, να πολιτεύονται, να
«λειτουργούν» γενικά και απρόσκοπτα θα ήθελα να μου πείτε τόσο εσείς όσο και
άλλοι σαν εσάς θλιβεροί φτωχοαστοί (οι αριστεροί σας αποκαλούν «χρήσιμους

Και μην συγχέετε την σοσιαλδημοκρατία με τον σοσιαλισμό και την αριστερά. Η
γνήσια αριστερά έχει να κάνει μόνο με τον σοσιαλισμό (ρωτήστε το ΚΚΕ αλλά και
τον Λαφαζάνη) και ως γνωστόν ο σοσιαλισμός όπου επικράτησε, επικράτησε με την
βία των όπλων και όπως λέει ο «αριστερός αιρετικός» η ιστορία πράγματι διδάσκει.

Αρκεί κανείς να διαβάσει βιβλία αριστερών (απλών μαχητών, μεσαίων αλλά και
υψηλόβαθμων στελεχών) τόσο του ΕΛΑΣ όσο και του κομουνιστικού (ως γνωστόν ο

Και όχι κύριοι….
Ο διεθνιστής δεν μπορεί να είναι και πατριώτης.

Ο ορθόδοξος δεξιός
Οδ. Π.

————————————————————

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ «ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ»

Αγαπητέ ορθόδοξε δεξιέ, τυγχάνει να έχουμε όλοι κρυσταλλωμένη άποψη που
ελπίζουμε να συμβαδίζει με την πραγματικότητα. Το κείμενο που είχα γράψει
αφορούσα το σύνολο αυτό που νοείτε ως αριστερά. Δεν θα γίνω απολογητής της Β’
Διεθνούς και του ευρωκομουνισμού, αλλά από ότι κατάλαβα δεν τα θεωρείς μέρος
της αριστεράς. Το τι είναι δημοκρατία και τι όχι δεν είναι μόνο το συνέρχεσθαι
και το πολιτεύεσαι αλλά κάτι πιο πλατύ.

Συγχέεις λίγο τα πράγματα. Δύο είναι οι τάσεις στην αριστερά για να φθάσει μια
κοινωνία στον σοσιαλισμό. Η μία τάση υποστηρίζει τον δρόμο των συνεχών
μεταρρυθμίσεων ώστε η αστική κοινωνία να μετεξελιχθεί σε σοσιαλιστική. Η άλλη
τάση μιλάει για επανάσταση και αντικατάσταση της δικτατορίας της αστικής τάξης
(με την έννοια ότι η αστική τάξη κατέχει τα μέσα παραγωγής και μέσα από τον
πλούτο της ελέγχει την πολιτική ζωή) με την δικτατορία του προλεταριάτου.

Το τι είναι θεωρεί ο καθένας ως γνήσιο ή όχι αφορά τον ίδιο και δεν θα περάσω
σε τέτοιες λεπτομέρειες που με βγάζουν από την γραμμή του αρχικού μου κειμένου.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι δεν έχω ξεκάθαρη άποψη. Εάν ένας διεθνιστής δεν
μπορεί να είναι πατριώτης θα ήταν χρήσιμο να τεκμηριωθεί κάπως πιο ολοκληρωμένα
από ένα αφοριστικό ναι είναι ή όχι δεν είναι. Διεθνισμός είναι η προώθηση της
διεθνούς συνεργασίας και συνεννόησης και μαρξιστικά η διεθνής προλεταριακή
αλληλεγγύη. Γιατί αυτό να συνάδει, σώνει και καλά με κάτι που δεν είναι
πατριωτικό; Στην χώρα μας, όμως, που βασιλεύει η ιδεοληψία όλα είναι πιθανά.

Αιρετικός Αριστερός

http://www.defence-point.gr/news/?p=146483

http://www.defence-point.gr/news/?p=146483

Στάλθηκε από το iPhone μου