Μπράβο, ρε συ Κώστα...., και μένα αυτό το.... "στους ανθρώπους α υ τ ο ύ ς"...., "κάτι μου 'κανε" κι αποφάσιασ τελικά να μη δω τίποτε το θετικά διακείμενο, τίποτε το ανακλητικό στην απάντησή του. Μωρέ, τη δεκαετία του '90 ας πούμε/δεχτούμε οτι ήταν καλός..., με τίποτε ππερισσότερο και τίποτε λιγότερο από την έννοια της ικανότητας παραγωγής γέλιου. Μετά "χάλασε"! Μάλλον, ας τα βγάλουμε τα εισαγωγικά.:)
Τατιάνα, αυτές τις μέρες από Αγγλία..., όπου εδώ έχει χειμώνα, παιδιά.:)

-----Original Message----- From: Kostas .D. Theodoropoulos
Sent: Wednesday, February 17, 2016 5:03 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Ο Λαζόπουλος ζητάει συγγνώμη από τα άτομα με ειδικές ανάγκες που έθιξε στην εκπομπή του

Χυδαία σαν τον ίδιο και η απάντηση του. γράφει «η στάση μου όλα αυτά τα
χρόνια προς τους ανθρώπους αυτούς». Σωστά. Μιλάμε για κάτι διαφορετικό
αυτούς τους ανθρώπους μίας άλλης χαμηλότερης στάθμης.
Ο άνθρωπος αυτός μου προκαλούσε απέχθεια ακόμη και την δεκαετία του 90 με
τους περίφημους μήτσους. όταν τον ακούω αισθάνομαι πως εκπέμπει κάτι το
αρνητικό από επάνω του. έτσι αισθανόμουν και τότε.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Σκορδίλης Σπύρος