Εγώ έχω να συμπληρώσω ότι δεν είναι δύο δεκαετίες στην ίδια θέση γιατί κάποτε η
δίωξη ηλεκτρονικού εκλήματος  ηταν ένα απλό τμήμα ενώ τώρα είναι ολόκληρη
διεύθυνση.
Το έργο του είναι τεράστιο και δεν μπορεί να μετρηθεί και επίσης όλοι ξέρουμε
ότι είναι ο τρόμος των εγκληματιών του κυβερνοχώρου.
Με λίγα λόγια ο άνθρωπος είναι πανάξιος και υποδειγματικός.

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

19 Φεβ 2016, 17:36, ο/η Σκορδήλης Σπύρος <spyri...@otenet.gr> έγραψε: