Δημήτρη καλημέρα
Σου στέλνω στο e-mail σου, μάλλον στο προωθώ, την ενημέρωση που μου έκανε
κάποια κυρία από Κάποια μη κερδοσκοπική που φτιάχνουν εφαρμογές γενικά για
ανάπηριες
Είναι ένα πρόγραμμα σε Android μόνο το οποίο σημειώνει κατουσίαν χαρτογραφεί
περιοχές πόλεων με προσβασιμότητα δρόμων πεζοδρόμων και καταστημάτων η χώρων
καφέ φαγητού και λοιπά
Έχω μιλήσει και είναι  ενημερος  και ο Πέτρος ο Μπέλλος.
Έχω την εντύπωση ότι αξίζει και για το χώρο της αναπηρίας και για την εταιρεία
γιατί την επισκέφθηκα Και έχω πήρα ζωντανή
Αν θέλεις επικοινώνησε και μαζί με την κυρία ή και μαζί μου όποτε θέλεις εσύ το
κινητό μου είναι 6936396941 σ' ευχαριστώ καλημέρα

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

23 Φεβ 2016, 05:25, ο/η Dimitrios Tsakiridis <dtsa...@otenet.gr> έγραψε: