Θερμά συγχαρητήρια μέσα από την καρδιά μου!

Μία τέτοια πρόοδο, όπως η δική σας, ειλικρινά, δίνει θάρρος, για να συνεχίσουμε, χωρίς οπισθοχωρήσεις όσοι/ες καταπιανόμαστε με την ακαδημαϊκή εκπαίδευση στα γοητευτικά μονοπάτια της εκπόνησης μίας διδακτορικής διατριβής. Τιμά, δε εν συνόλω την κοινότητα των Ανθρώπων με Προβλήματα Όρασης.

Χαιρετισμούς!

Πωλίνα Π.

On 9/3/2016 5:32 μμ, panto...@windtools.gr wrote:
Σε ευχαριστώ πολύ Θανάση μου, ας είναι κάτι καλό για όλο μας τον χώρο, αν και για εμένα είναι περισσότερο ηθικό το θέμα, διότι στην καθημερινή μου ρουτίνα δεν αλλάζουν και πολλά από αναπληρωτή σε τακτικό καθηγητή.
               Εύχομαι κάθε καλό,
               Τάκης

-----Original Message----- From: Θανάσης Παπαϊωάννου
Sent: Wednesday, March 09, 2016 3:37 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] εκλογή

κυριε τακη δεχτητε και απο μενα, καιας μην σας γνωριζω, τα θερμα μου
συνχαρητηρια. στο προσωπο σας, καταξιωνετε και ολος ο χωρος μας. καλη
σταδιοδρομια.

On 8/3/2016 6:48 μμ, antigoni...@gmail.com wrote:
Θερμά συγχαρητήρια! Και καλή επιτυχία στο ακαδημαϊκό σου έργο. Φιλικά, Αντιγόνη.

Στάλθηκε από το iPhone μου

8 Μαρ 2016, 6:37 μ.μ., ο/η maniatakimaria19...@gmail.com έγραψε:

Συγχαρητήρια Τάκη

Στάλθηκε από το iPhone μου

8 Μαρ 2016, 5:09 μμ, ο/η <panto...@windtools.gr> <panto...@windtools.gr> έγραψε:

Ήθελα απλά να ενημερώσω την παρέα μας ότι πριν από τρεις ώρες περίπου, εξελέγην ως τακτικός καθηγητής Βυζαντιής Ιστορίας και Ιστορίας της Μεσαιωνικής Δύσης στο πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Η εκλογή υπήρξε παμψηφεί, 6 στα 6, ενώ δυστυχώς, ένας συνάδελφοςἔκλέκτορας έλειπε και δεν κατέστη δυνατόν να ειδοποιηθεί. Το πιο πιθανό είναι ότι η απουσία του δεν έχει να κάνει με εμένα, απλά, αμέλησε να ενημερώσει το εκλεκτορικό σώμα να μη τον ψάχνει.
               Την καλησπέρα μου και χρόνια πολλά στις κυρίες,
               Τάκης

---

---