Το συγκεκριμένο άρθρο είναι τουλάχιστον γελοίο Και ανθελληνικό.
Και για να το κάνουμε λιανά που λένε και στην πατρίδα μου τι σχέση έχει το τι
λέει ο οποιοσδήποτε με Το τι λέει ένας υπουργός ;
Ας υπάρχει κάποια σοβαρότητα και μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι έχουμε και ιερά και όσια.
 Μερικοί

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

16 Μαρ 2016, 17:30, ο/η Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com> έγραψε: