Το επαναλαμβάνω. Πιστεύω τώρα να έρθη. Το πλαφών δεν λέει απολύτως τίποτε στα
πόστ. Καθένας πρέπει να αυτοπεριορίζετε. Αλωστε τι να το κάνης το πλαφών.
Δηλαδή ιέςαι ευχαριςτημένος να στέλνη κάποιος 5 φαςιςτοχριςτιανοχρυςαυγίτικα?
σπύροςευχαριστημένος να σου στέλνη ο άλλος

26 Μαρ 2016, 10:56, ο/η Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr> έγραψε: