Φιλε το καλύτερο είναι να αλλάξεις συνθέτη ομιλίας. Το vodaphone speaking ή greekback δυστυχώς έχει αρκετά προβλήματα στην ανάγνωση της οθώνης. Μπορείς να κατεβάσεις την acapela voice και να εγκαταστήσεις τον Δημήτρη ή το vocalizer και να εγκαταστήσεις την μελίνα και θα είναι όλα οκ.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Νίκος Χαρίτος
Sent: Saturday, March 26, 2016 11:29 PM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] ερώτηση για l g wuid, το αντρόϊντ με πλίκτρα!

αγόρασα το κινητό l g wuid, αυτό που ο Σπύρος ονομάζει αναπηρικό, μιας
και διαθέτει τατσ οθόνη και πλίκτρα. ενώ όλα δουλεύουν περίφυμα, ένα
πράγμα μόνο έχει πρόβλημα που μάλλον δεν οφείλεται στη σισκευή. όταν
ανοίγω το facebook και επιλέγω ενιμερώσεις, μου εμφανίζει την πρώτη μόνο
ανάρτηση και μετά μένει εκεί. μιλώντας με το φίλο Κώστα στο τηλέφωνο,
μου είπε ότι αν  ξαναεπιλέξω τις ενιμερώσεις θα φτιάξει. του κάκου όμως.
δοκίμασα να το ανοίξω εκτός από την εφαρμογή και με τον κρομ, αλλά τα
ίδια. το πρόβλημα έγκειται στον αναγνώστη οθόνης, μιας και όταν φίλη που
βλέπει το δοκίμασε χωρίς το βόνταφον σπίκιν απ και δεν της παρουσίασε το
παραμικρό πρόβλημα. αν κάποιος γνωρίζει, ας μου δόσει τα φώτα του.
Νίκος.