Λοιπόν καλό απόγευμα και απο εμένα.Να σας πω και εγω.Μπήκα σήμερα το πρωί στο 608 που κάνει το δρομολόγιο Γαλάτσι Ζωγράφου το πήρα απο το Ευαγγελισμό και στη στάση το κουμπί λειτουργούσε μια χαρά αλλά καιμέσα στο ίδιο το λεωφορείο ακογόταν πάρα πολύ καλά.Είχα και τις εξήυς ερωτήσεις απο αυτούς που περίμεναν.Κύριε γιατί κρατάτε την κολόνα?Χαμογέλασα φυσικά και τους εξήγησα όμως.Όσο για το 230 που λέει η Χρυσούλα σε κάποια μιλάει σε κάποια άλλα όμως όχι.Ρωτησα και εγω τον οδηγό και μου είπε.Σε λίγο καιρό θα μιλάνε όλα και σωστά.Περιμένουμε λοιπόν να το δούμε.Μπορώ να πώ πως ήταν συνεργάσιμος και ομιλητικός.Και μου είπε κιόλας πως επιτέλους που θα γίνει αν και έπρεπε απο πολύ καιρό να είχε γίνει.Αυτά.Να είστε όλοι πάντα καλά και να περνάτε υπέροχα. ----- Original Message ----- From: "Χρυσούλα Καραθύμιου" <chrisakar...@gmail.com>
Sent: Sunday, March 27, 2016 2:44 AM
Subject: Re: [Orasi] Λεπτομέριες για την τηλεματική.

Λοιπόν να σας πω και εγώ την εμπειρία μου από δύο λεωφορεία που ανέβηκα σήμερα. Το ένα ηταν του αεροδρομίου το οποίο είχε την ταμπέλα αλλά ήταν σβηστεί. Ρώτησε με τον οδηγό και μας είπε απλά δεν δουλεύει. Το άλλο λεωφορείο ήταν το 230 ζωγράφου Ακρόπολης. Αυτό Έδειχνε μεν τις στάσεις Αλλά έδειχνε ότι είμαστε στη στάση Ιπποκράτους και εμείς ήμασταν στη στάση παίδων. Φυσικά αναγγελία δεν υπήρχε.

Στάλθηκε από το iPhone μου

26 Μαρ 2016, 10:38 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com> έγραψε:

Βρέθηκα σήμερα σε ενα λεωφορείο στο οποίο ο οδηγός ήταν πολύ φιλικός και συνεργάσιμος. Ενα συμπέρασμα που έβγαλα είναι πως η πληροφόρηση είναι πλιμελέστατη. Δεν έχη γίνη ουσιαστική ενημέρωση. Ο οδηγός δεν γνώριζε ότι και στις στάσεις θα υπάρχη κουμπί για φωνιτική αναγκελία. Εντός του οχήματος το ηχείο βρίσκετε στην μέση και πρός τα πίσω. Υπάρχη υποτασιόμετρο με το οποίο ο οδηγός έχη την δυνατότητα αυξομοίωσης της έντασης. Η κλίμακα είναι απο το 0 έως το 100. Στο 30 δεν ακουγόταν. Στο 100 μπούκωνς. Απο το 50 και πάνω ήταν ικανοποιητικός ο ήχος. Πέριξ του 80 ήταν εντάξη.