Ζήτησε μία ρουφιξιά κι ο κώστας μουτσατςός σε όλους γύρω γίνετε πάντοτε αρεστός.
Ευθίς σειρά εζήτησε η φίλη η πολίνα και όλοι τούρμπο γίναμε με τούτα και με
κείνα.
Αμέσως μύτη έσκασε ο φίλος μας ο ντόβας
Αφού ποτέ δεν έφθασε ο αλικανιότ ο γιώργας.

1 Απρ 2016, 21:48, ο/η Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr> έγραψε: