Επειδή όμως εμείς είμαστε άντρες σπείρε, τις γυναίκες δεν τις κρίνουμε.
Εμείς κρίνουμε τους άντρες για αυτό λοιπόν πρέπει να πούμε στο φίλο μας τον
Νικο  ότι Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

14 Απρ 2016, 09:09, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε: