χρίστο η τηλεματική ακόμα δεν έχη τεθή σε κανονική λειτουργία. ως εκ τούτου που δουλεύη και που δεν δουλεύη δεν έχη καμία αξία αυτή την στιγμή. επιπλέον τα έχης μμπερδέψη λίγο. αν μιλάς για το μουβητ αυτό δεν είναι του οασά. η εφαρμογή του οασά αναμένετε. τώρα τι κάνουν τα κορίτσια της κινιτικότητας δεν γνωρίζω. εγώ αυτό που γνωρίζω είναι πώς όταν μίλησα με τον πολιδορόπουλο δεν γμώριζε τίποτε περί σμάρτφων καθώς επείσης δεν γνώριζε κάν αν ζητήθηκε απο τον ανάδοχο η προσβασιμότητα για τους τυφλούς. σπύρος

From: "Christos Koromilas Κορομηλάς" <ckoromi...@hotmail.com>
Sent: Friday, April 22, 2016 12:37 PM
To: "Α Ορασις" <Orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] Τηλεματική

Σας προωθώ ένα ι μέιλ μου προς τον ΟΑΣΑ για το θέμα της τηλεματικής.
Ξέρω εφπίσης ότι ο Πανελλήνιος έχει κάνει μέχρι σήμερα τρία ραντεβού για το θέμα της προσβασιμότητας αλλά καλό θα΄΄ηταν να μιλάμε και να αναφέρουμε τα προβλήματα μας κι ο καθένας μας χωριστά ή να τα λέμε στα κορίτσια της κινητικότητας που τα μαζεύουν όλα μαζί τα παράπονα και τα προβλήματα και τα στέλνουν στους αρμοδίους.
Καλό Σαββατοκύριακο
Καλημέρα κε Πολυδωρόπουλε,
σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας θέλω να σας ενημερώσω για τα πιο κάτω01 Την Τετάρτη 20 Απριλίου , πήρα το 407 απο Δουκίσσης Πλακεντίας προς Αγια Παρασκευή και Νομισματοκοπείο στις 10 και 00 δεν δούλευε η τηλεματική , το ίδιο με το 406 που πήρα από 9η Αγίας Παρασκευής στις 12 και 45 προς Δούκισσα την ίδια ημέρα. Όπως σας ανέφερα υπάρχουν οδηγοί που κλείνουν την αναγγελία στάσεων γιατί τους ζαλίζει ή δεν μπορούν πλέον να ακούσουν το ραδιοφωνάκι τους ή να μιλήσουν στο τηλέφωνο τους. Δεν θέλω να με θεωρήσετε κακό γιατί κάνω απλή αναφορά των γεγονότων . 02 Η εφαρμογή του "ΟΑΣΘ" θεωρώ ότι είναι προσβάσιμη όπως νου ανέφεραν φίλοι μου που μίλησα στα άιφον αλλά στα αντρόιντ μπαίνουν σε άλλη εφαρμογή για να έχουν προσβασιμότητα.
Η δε εφαρμογή στα άιφον δουλεύει ως εξής .
Ανοίγοντας την εφαρμογή, έχει τους εξείς συνδέσμους:
1. Δρομολόγια γραμμών, όπου εκεί βρίσκεις όλες τις γραμμές και τις ώρες δρομολογίων για καθημερινές και Σαββατοκύριακα.
2 Βέλτιστη διαδρομή όπου δίνεις ή διεύθυνση (οδός, αριθμός και Δήμος)
ή στάση και λεωφορειακή γραμμή
ή σημείο ενδιαφέροντος, όπως (Νοσοκομεία, θέατρα, αξιοθέατα).
3 Άφιξη γραμμής, όπου εδώ ζητάς άφιξη συγκεκριμένης λεωφορειακής γραμμής, στην συγκεκριμένη στάση, όπως λεωφορείο γραμμής 3 στη στάση Αριστοτέλους και την ώρα άφιξης.
4 Αφίξεις γραμμών,
όπου εδώ σου αναφέρει σε μιά συγκεκριμένη στάση ποιά λεωφορεία εξυπηρετούν, όπως στάση Αριστοτέλους, τα λεωφορεία 3, 5, 6 και την ώρα άφιξης τους. 5 διάρκεια δρομολογίου, όπου εδώ επιλέγεις την λεωφορειακή γραμμή, την στάση επιβίβασης, την στάση αποβίβασης και τη χρονική περίοδο, όπως γραμμή λεωφορείου 3, στάση επιβίβασης Αριστοτέλους, στάση αποβίβασης Λευκός Πύργος, χρονική περίοδος μεταξύ 2-3 το μεσημέρι.

6 Θέσεις λεωφορείων, όπου εδώ επιλέγεις λεωφορειακη γραμμή, μετάβαση ή επιστροφή. Εδώ μάλλον σου δείχνει τη θέση του λεωφορείου σύμφωνα με τον χάρτη. Δεν ξέρω πως ακριβώς γίνεται. 7 Γραμμές και στάσεις, όπου εδώ επιλέγεις τον Δήμο, για παράδειγμα "Δήμος Θεσσαλονίκης", όπου εκεί σου αναφέρει τις λεωφορειακές γραμμές και για κάθε λεωφορειακή γραμμή τις στάσεις μετάβασης και επιστροφής. 8 Χάρτες γραμμών, όπου εδώ πάλι επιλέγεις την λεωφορειακή γραμμή που σε ενδιαφέρει, μετάβαση ή επιστροφή και μέσω των χαρτών google σου δίνει διάφορες πληροφορίες. Δεν γνωρίζω περισσότερα, γιατί δεν έχω βάλει την εφαρμογή google map. 9 Σημεία ενδιαφέροντος, όπου εδώ επιλέγεις τον Δήμο, το σημείο ενδιαφέροντος, για παράδειγμα αξιοθέατα, Λευκός πύργος και πάλι μέσω των χαρτών της google, παίρνεις πληροφορίες. Στην Θεσσαλονίκη , σε 6 στάσεις λεωφορείων υπάρχει φωνητική αναγγελία λεωφορειακών γραμμών. Η φωνητική αναγγελία αυτή λειτουργεί ενεργοποιώντας την από το bipper που χρησιμοποιούμε για τους σηματοδότες.
Επίσης, Μέσα στα λεωφορεία υπάρχει φωνητική αναγγελία στάσεων.

03 Επίσης υπάρχει και τηλεφωνική γραμμή που εξυπηρετεί όλους όσους δεν έχουν σμάρτ φον και δουλεύει ως εξής . Καλείς στο τηλ. του ΟΑΣΘ 2310981100 . Καλώντας σ' αυτό το τηλ. βγαίνει αυτόματος τηλεφωνητής που σε καθοδηγεί τι να πατήσεις σε περίπτωση που θες να μάθεις για 1 λεοφορείο και τι για όλα όσα πενάνε από τη στάση σου.Σου ζήτάει να πληκτρολογήσεις τον αριθμό του λεοφορείου- γράμμης που σε ενδιαφέρει και κατόπιν τον κωδικό της στάσης . Η κάθε στάση έχει το δικό της κωδικό που τον βρίσκεις στην ιστοσελιδα του ΟΑΣΘ. Έτσι ενημερώνεσαι σε πόση ώρα περνάει το αστικό που σε ενδιαφέρει. Μπορείς ακολουθώντας τις οδηγίες να ενημερωθεις για 1 ή για όλα τα διερχόμενα λεοφορεία. Ετσι το καλεις πριν φύγεις από το σπίτι για να ξέρεις σε πόση ώρα να βγεις στη στάση για να μην περιμένεις ώρα. Μπορείς να το κάνεις και όταν είσαι ήδη σε μια στάση. Ότι δείχνει ο πίνακας της στάσης μπορείς εσύ να το ακούς μέσω του τηλεφώνου σου. Μέσω της τηλεματικής μπορεί κάποιος να ενημερωθεί και για άλλα πράγματα όπως ποιά λεοφορεία περνάνε από τη στάση που τον ενδιαφέρει ή και τις στάσεις που κάνει η γραμμή που θα επιβηβαστεί. Είναι μεγάλη ευκολία. Από τη στιγμή μάλιστα που είχε αρχίσει να ανακοινώνε ται η στάση μέσα στο αστικο μετακινήσε χωρίς κανένα άγχος.Δουλεύει εδώ και χρόνια στη Θεσσαλονίκη και είναι πραγματικά μεγάλη εξηπηρέτηση.

Αυτά έχω προς το παρόν και θα σας ενημερώνω για κάθε νέο που αφορά την προσβασιμότητα για τα άτομα που έχουμε προβλημα όρασης ή είμαστε τυφλοί και σας επαναλαμβάνω ότι είμαι στη διάθεση σας .

Χρήστος Κορομηλάς
τηλ. 693 639 6941

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας