Ας κρατήσουμε αυτά που έχουμε με κόπο κατακτήσει. Συνύπαρξη, διάλογος και ανεκτικότητα. Ο καθένας εδώ έχει την δική του συμβολή κάτι που το έχω γράψει άπειρες φορές.
Πάμε για άλλα αδερφές και αδέρφια.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Christos Koromilas Κορομηλάς
Sent: Sunday, April 24, 2016 9:17 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Πρόταση για τη λήστα

Καλημέρα σε όλους,
Θέλω Να επισημάνω και να απαντήσω σε   ορισμένα σημεία.
Πρώτα απ' όλα στο φίλο μου το Νίκο το Χαρίτο, Όταν λέω εγώ το χρησιμοποιώ γιατί αφορά μόνο την δικιά μου άποψη όταν λέω εσείς αφορά την άποψη δύο και παραπάνω Που συνήθως είσαστε εσύ ο Σπύρος και ο Κώστας, λιγότερο εσύ. Τελικά λοιπόν δεν είναι εγωιστικό από τη μεριά μου απλά είναι θέμα κατανόησης δικό σου. Γιατί στο έχω εξηγήσει ξανά

Βέβαια αν επιμένεις ότι σε ταλαιπωρεί και δεν το αντέχεις θα μιλάω για μένα στον πληθυντικό θεωρώντας τον ως πληθυντικό Μεγαλειότητος.
Χάχα
Στη συνέχεια δεν γράφω πουθενά ότι θα συνεχίσω να βρίζω γιατί είμαι άντρας, αυτό είναι δικιά σου ανακάλυψη και Διαπίστωση δεν ξέρω από πού ορμώμενος το συμπέρανες Και βέβαια δεν διαβάζεις σωστά γιατί αναφέρομαι πεντακάθαρα στην Χρυσούλα που θέλω να μου απαντήσει και μου απάντησε και βέβαια στον κύριο Νεκτάριο μάλα οποίος σαφώς δεν απάντησε Και σε αυτόν αναφέρομαι όταν λέω παρακαλώ για τις ενέργειες σας. Δεν είναι δύσκολο να το Καταλάβεις αρκεί να είσαι Απλώς στην σκέψη σου και όχι περίπλοκος Και να μην ψάχνεις παντού συνωμοσίες. Έχεις Μία απορία την οποία μου έχεις γράψει δύο ή τρεις φορές και η οποία είναι Τι είμαι εγώ, εννοείς βέβαια σε ποιον χώρο πρόσκειμαι πολιτικά. Για να μην έχεις απορίες θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τον εαυτό μου κεντροδεξιό Χωρίς να ακολουθώ γραμμή κανενός κόμματος παρά μόνο την καρδιά μου και την κρίση μου Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος παλιότερα ήμουν ψηφοφόρος της νέας Δημοκρατίας.

Δεύτερον θα σας αναφέρω κάτι που δεν θα το αποδείξω γιατί δεν θέλω να εκθέσω τους ανθρώπους Που μου το είπαν και είναι δύο Κάποιος από την λίστα τηλεφώνησε σε ορισμένα, μερικά άτομα και τους ώθησε ώστε να Πάρουν θέση εναντίον μου. Δεν πρόκειται να πω ούτε ένα γράμμα επιπλέον γιατί έτσι θα εκθέσω αυτούς που με πήραν τηλέφωνο Να με ενημερώσουν ίσως ταλαιπωρημένη από τις τύψεις τους για αυτά που έγραψαν Χειραγωγούμενη από κάποιον. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον Γιώργο τον προδρόμου για την ολιγόλογη Και άψογη τοποθέτηση του Και την Αντιγόνη για την απλότητα και τη Σοφία Τις σκέψεις της καθώς επίσης και το μάθημα που μου έδωσε με την άποψη της. Αυτά λοιπόν, πιστεύω να έγινα σαφής και ομολογώ ότι δεν πρόκειται να Επανέλθω εκτός και αν χρειαστεί να απαντήσω σε κάποιον Και συντάσσομαι καθολοκληρία με την άποψη της Αντιγόνης της Χατζηαποστολίδου.
Καλή Κυριακή σε όλους μας