Για την ακρίβεια μας πουλάνε ακριβά, μας αγοράζουνε τζάμπα και μας ξανά πουλάνε
πιο ακριβά.
Μας έχουν ζαλίσει με τις θεωρίες και τα παραμύθια τους Η μεγαλοκαρχαρίες των
συμφερόντων και της παγκοσμιοποίησης.

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

24 Απρ 2016, 16:44, ο/η George Prodromou <geo.prodro...@cytanet.com.cy> έγραψε: