Νίκο μου,
τα πράγματα είναι απλά ο Χιτλερ τους σκότωνε με θερμοκρασία υψηλή , Βλέπε
κρεματόρια, και ο Στάλιν με θερμοκρασία χαμηλή , Βλέπε παγωμένες Περιοχές της
πρώην σοβιετικής ένωσης.
Είναι σαν να μου λες ότι στον δικό μας εμφύλιο εγκληματίες ήταν οι μεν και όχι
είδε. Αντί να συμφωνούμε ότι εγκληματίες ήτανε και οι δύο

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

5 Μαΐ 2016, 09:24, ο/η Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr> έγραψε: