Για κάτι τέτοια που γράφεις,, έχω την εντύπωση, ο Κορομηλάς σε λέει ανθελληνα
και πώς μετά να του ρίξεις και αδικο

Αλεξανδρος Δημητροπουλος
Στάλθηκε απο  tablet

Στις 5 Μαΐου 2016 8:55:55 π.μ. EEST, ο/η "Kostas .D. Theodoropoulos"
<ks...@hostvis.net> έγραψε:
>Απορώ πως ζούμε εδώ και 6  χρόνια χωρίς το ελληνικό κράτος να πληρώνει
>μισθούς και συντάξεις μια που τα λεφτά πήγαν στις τράπεζες.
>--Κώστας--

  • [Orasi] Το 96% του μν... Christos Koromilas Κορομηλάς
    • Re: [Orasi] Το 9... Kostas .D. Theodoropoulos
      • Re: [Orasi] ... skordilis-spyros
      • Re: [Orasi] ... Αλεξανδρος Δ . Δημητροπουλος
        • Re: [Ora... Kostas .D. Theodoropoulos
          • Re: ... Αλεξανδρος Δ . Δημητροπουλος
            • ... Kostas .D. Theodoropoulos

Απαντηση