Πριν γράψεις αυτά που έγραψες έπρεπε να είχες σκεφθεί ότι η γυναίκα μου και η
οικογένεια της είναι Ουκρανοί
Επίσης στις επιχειρήσεις μου είχα πολλούς ξένους Υπάλληλους
Για αυτό λοιπόν είμαι σε θέση να σε ενημερώσω ότι τα λες όπως θέλεις η  όπως
θέλεις να τα καταλαβαίνουν οι άλλοι σύμφωνα με τους δικούςσου  νόμους Και
πεποιθήσεις
Το μόνο που έχω να συμπληρώσω, επειδή το έχεις χρησιμοποιήσει κι εσύ, είναι το
να βουτάς τη γλώσσα στο μυαλό σου πριν μιλήσεις

Στάλθηκε από το iPhone μου

7 Μαΐ 2016, 15:48, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net> έγραψε: