εξερετική πρωτοβουλεία. ελπίζω και σε πολλές ακόμη.

From: "Christos Koromilas Κορομηλάς" <ckoromi...@hotmail.com>
Sent: Saturday, May 14, 2016 12:59 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] βόνταφον σπίκινγκ άπ

Καλημέρα, Ήθελα να σας ενημερώσω για τα εξής.
Όταν έβγαλε την ανακοίνωση ο πανελλήνιος για τον εθελοντισμό Αποφάσισα να περάσω από τον σύνδεσμο και να δηλώσω Ότι είμαι διατεθειμένος να βοηθήσω αυτούς που θέλουν να μάθουν την χρήση του iPhone.

Εκεί λοιπόν βρήκα τον Δημήτρη τον Σηφάκη και μου είπε κάποιες ιδέες και σχέδια του και μιλήσαμε Πάνω σε αυτές που σε γενικές γραμμές αποσκοπούν στο καλό όλων μας κι αποφάσισα να Συνεργαστώ μαζί του και να βοηθήσω σε μερικά θέματα Ένα από αυτά ήταν η συνεννόηση μας με την Vodafone ώστε να επιτύχουμε κάποια πακέτα με σταθερή και κινητή τηλεφωνία με προσιτά τιμολόγια.

Στο ραντεβού που είχαμε με έναν εκπρόσωπο της Vodafone Αυτός μας ανέφερε αυτό που έγραψα στην λίστα για το Πρόγραμμα της Vodafone Του εξήγησαμε το πρόβλημα που δημιουργείται σε πολλούς από εμάς, αν και γνώμη μου είναι αυτή που έγραψε ο Κώστας Ότι δεν χάνουμε τίποτα γιατί δεν συμβάδιζε λέω Με την εποχή μας, Αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να γίνει κάτι γιατί Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι ότι η στατ σταμάτησε την λειτουργία της.
Αυτό είναι το όλο θέμα.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας μας ανέφερε ότι σίγουρα μέχρι την 31 Μαΐου Θα μπορούμε να κατεβάσουμε την εφαρμογή Η οποία θα λειτουργεί χωρίς αναβαθμίσεις πλέον στις συσκευές που έχει γίνει το download
Αυτά ξέρω και αυτά σας λέω.
Ελπίζω να σας βοήθησα κάπως

Στάλθηκε από το iPhone μου

13 Μαΐ 2016, 18:40, ο/η Αλεξανδρος Δ. Δημητροπουλος <alexandrosdi...@hotmail.com> έγραψε:

Για να το λες Μαρια, έτσι θα 'ναι έτσι και αλλιώς είμαι γνωστός άσχετος χοχο!

Αλεξανδρος Δημητροπουλος
Στάλθηκε απο  tablet

Στις 13 Μαΐου 2016 2:06:09 μ.μ. EEST, ο/η "Μαρια Μανιατακη" <maniatakimaria19...@gmail.com> έγραψε:
Αλέξανδρε γι' αυτό εμφανίζεται, επειδή το έχεις ήδη εγκαταστήσει.

Στάλθηκε από το iPhone μου

13 Μαΐ 2016, 10:42 πμ, ο/η Αλεξανδρος Δ. Δημητροπουλος
<alexandrosdi...@hotmail.com> έγραψε:

Καλημέρα Μαρια, τώρα το κοίταξα στο  play store  και για την ώρα
εμφανίζεται, βέβαια με την ένδειξη άνοιγμα και όχι εγκατάσταση  γιατί
την έχω ήδη εγκαταστήσει

Αλεξανδρος Δημητροπουλος
Στάλθηκε απο  tablet

Στις 13 Μαΐου 2016 9:37:40 π.μ. EEST, ο/η "Μαρια Μανιατακη"
<maniatakimaria19...@gmail.com> έγραψε:
Λοιπόν μου έφεραν εχθές στο φάρο ένα lg wine smart όπου εγώ
προσπάθησα
να έγκαταστήσω το Vodafone speaking app
Περιέργως δε μου το εμφάνισε καθόλου στο plays toe.

Στάλθηκε από το iPhone μου

12 Μαΐ 2016, 9:24 μμ, ο/η christos koromilas
<ckoromi...@hotmail.com>
έγραψε:

Καλησπέρα σε όλους ,
θέλω να σας  ενημερώσω για κάτι το οποίο έμαθα σήμερα και δεν ξέρω
άν
θα δημοσιευτεί και θα γίνει ευρέως γνωστό .
Όσοι έχετε κινητά αντρόιντ και μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή
της βόνταφον ΄που κάνει προσβάσιμο το  τηλέφωνο σας κατεβάστε την
μέχρι
την 31 Μάιου γιατί μετά δεν θα υπάρχει στο γκούγκλ στορ .
Όσοι έχουν κατεβάσει μέχρι τότε την εφαρμογή θα δουλεύει κανονικά
στο
τηλέφωνο τους , ΄δηλαδή στη συγκεκριμένη συσκευή που την έχουν
κατεβάσει χωρίς να υπάρχει περίπτωση να μεταφερθεί σε άλλη συσκευή.
Συγγνώνη για την δυσάρεστη είδηση αλλά παρότι έγινε κάποια ενέργεια
προς την εταιρία δεν πιστεύω ότι υπάρχουν ελπίδες να  αλλάξει η
πολιτική της .
Καλό βράδυ

για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην
διεύθυνση

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές
της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση

Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική, Θεατρικά έργα από το ελληνικό
και
παγκόσμιο ρεπερτόριο επισκεφθείτε το