Καλές δουλειές να έχεις Νίκο,
βέβαια εγώ προσωπικά από εσένα θα πετούσα μεγαλύτερο επαγγελματισμού και να
είσαι πιο σωστός στη δουλειά σου.
Παραδείγματος χάρη εγώ περιμένω μπαστούνι καναδέζικο εδώ και ένα χρόνο Και όλο
σε 15 μέρες θα έρθει.
Έπισης θεωρώ αδιανόητο να πουλάς οτιδήποτε ηλεκτρονικό με πρόγραμμα που δεν
έχει ελληνική μετάφραση, άσε που είναι αντίθετο στο νόμο.
Επίσης πρέπει να προσέξεις το κόστος του service σου.
Έχω παράδειγμα φίλου μου που πέρυσι σου έφερε ένα ptp  επειδή είχε πρόβλημα με
το ακουστικό Και οι άνθρωποι σου του ζήτησαν 160 € γιατί έπρεπε να το στείλουν
στο Βέλγιο. Ο φίλος το επισκεύασε πληρώνοντας 8 € σε έναν ηλεκτρονικό γιατί
ήταν μια απλή κόλληςη

Στάλθηκε από το iPhone μου
Χρηστος Κορομηλας

17 Μαΐ 2016, 17:05, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε: