Γεια σας.
Πράγματι το ότι έχουμε το ελαμ στην βουλή με 2 έδρες τελικά είναι λυπηρό.
Αλλά προσωπικά με ικανοποιεί το αποτέλεσμα.
Ο μεγάλος χαμένος δυστυχώς είναι το ακελ και λέω δυστυχώς διότι με εξαίρεση
τα τελευταία χρόνια οι απόψεις μου με το ακελ είναι αρκετά κοντινές αλλά
από την άλλη το ακελ εκανε αρκετά λάθη τον τελευταίο καιρό και ήταν καιρός
να δούμε αντίδραση από τον κόσμο διότι συνήθως ο ακελικός κόσμος
ακολουθούσε πιστά το κόμμα χωρίς αμφισβητήσεις.
Και από την στιγμή που δεν υπήρχε μεγάλη απώλεια ψήφων δεν υπήρχε και λόγος
να γίνουν διορθώσεις.

Πιστεύω ότι το μεγαλύτερο λάθος που έκανε το ακελ ήταν να συμπράξει κατά
κάποιο τρόπο, με το συνήθως αντίπαλο κόμμα ΔΗΣυ για να αυξηθεί το εκλογικό
μέτρο από το 1 κόμμα κάτι σε 3.6.
Ίσως ο λόγος που το έκανε αυτό να ήταν για να μην μπεί το ελαμ στην βουλή.
Όχι μόνο μπήκε τελικά, αλλά πολύς κόσμος στράφηκε και στα μικρά κόμματα για
να αυξηθεί η πολυφωνία στην βουλή και να μην κυβερνούν μόνο οι μεγάλοι.

Προσωπικά ψήφισα οικολόγους όχι μόνο επειδή μου αρέσουν οι απόψεις τους για
το περιβάλλον, αλλά και επειδή ίσως να είναι από τα λίγα κόμματα που
στηρίζουν ανελλιπώς τα αιτήματα της Παγκύπριας Οργάνωσης Τυφλών και
συμμετέχουν και στις εκδηλώσεις μας.
Χαίρομαι πολύ που οι οικολόγοι αύξησαν τις έδρες τους από μία σε τρις.
Νομίζω το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα δίκαιο.
Νίκος