Καλησπέρα σε όλους και όλες!

Κάποιοι και κάποιες ίσως το μάθατε από το Facebook... την προηγούμενη Τετάρτη υπέστη κάταγμα στο μετατάρσιο, εξαιτίας κακοτεχνίας στο οδόστρωμα. Εξαιτίας αυτού θα παραμείνω με νάρθηκα, μια που αρνήθηκα να μου τοποθετηθεί γύψος υπό ελεγχόμενη ακινησία για ένα μήνα περίπου. Στο μέτρο αυτό, ελπίζω να μου συγχωρεθούν κάποιες έκτακτες παρακλήσεις για βιβλία, εφόσον αυτά αποτελούν μία πολύ καλή συντροφιά για εμένα, ειδικά, αυτήν την περίοδο.

Επί του παρόντος, λοιπόν, αναζητώ βιβλία του Ιάπονα συγγραφέα ΤΑΝΙΖΑΚΙ ΤΖΟΥΝΙΤΣΙΡΟ. Το παραθέτω με κεφαλαία, προς διευκόλυνση.

Προσωπικά εντόπισα στη λίστα δύο βιβλία του.. δεν ξέρω όμως εάν υπάρχει και κάτι άλλο:

1. Το ΟΙ ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΑΚΙΟΚΑ

Και 2. το ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ ΤΗΣ ΣΟΥΝΚΙΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Αναζητώ, όμως, και το ΕΓΚΟΜΙΟ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ, το οποίο το έχει μεταφράσει ο αγαπημένος μου Παναγιώτης Ευαγγελίδης, το οποίο μάλλον δεν υπάρχει ηχογραφημένο.

Θα ήμουν ευγνώμονη για την καλύτερη δυνατή συνεισφορά...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Η τραυματισμένη χιχιχι

Πωλίνα Π.